اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060498755070

از سالمندان و معلولان کهریزک دلجویی می کنند

نگاهی به مهرورزی بانوان سرای محله

کد: 1395060498755070

http://goo.gl/HwVbyf

، تهران , (اخبار رسمی): بانوان مهرورز همه روزه در قالب خیرین سرای محله با حضور در جمع سالمندان و معلولین کهریزک، به دلجویی از آنان می پردازند.

نگاهی به مهرورزی های گروه های سرای محله

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ بانوان مهرورز سرای محله نامی آشنا در جمع خانواده بزرگ کهریزک است.این عزیزان نیکو صفت که همه روزه از محله های مختلف شهرمان با هماهنگی قبلی به دیدار سالمندان و معلولین می آیند، ضمن دلجویی از مددجویان، بخشی از نیازهای مجموعه را نیز با دستان سخاوتمند خود تأمین و تحویل می کنند.

در گرماگرم حضور این یاران مهربان کهریزک ودر حاشیه دیدار جمعی از بانوان سرای محله زعفرانیه به عنوان نمونه ای از خیل بی شمار یاران باوفای مجموعه، بانو فاطمه ابوترابی از حال و هوای دیدار صمیمانه شان به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:بنده به عنوان سرگروه این جمع چندمین بار است که خدمت سالمندان عزیز می رسم، اما همراهان این جمع باراولشان است که به محیط زندگی معلولین و سالمندان می آیند.

وی همچنین افزود:خدای من می داند هرباری که به اینجا می آیم، همه چیز برایم تازگی دارد و موقع رفتن به خاطر می سپارم که شاید آینده یکایک ما در چنین جایی باشد، ای کاش اینطور نباشد اما از تقدیر به آسانی نمی توان گذشت.

بانو ابوترابی به دیدگاه همراهان این گروه نیز اشاره و تصریح کرد:بسیاری از این خانم ها شاید به ظاهر مرفه باشند وبرای اولین بار باشد که به مراکز اینچنینی می آیند، اما آنها هم در همین حضور به باوری مطمئن رسیدند وآن هم پاسخ به ندای همراهی افراد ضعیف جامعه است.

سرگروه مهرورزان زعفرانیه اظهار امیدواری کرد محبت کمک به نیازمندان جامعه در دل همه انسان های روشن ضمیر بیافتد تا دیگر هیچ انسان نیازمندی دغدغه نان و روزی در زندگی روزمره خود نداشته باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی