اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060599505809

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی تاکید کرد

شتاب‎بخشی توسعه فعالیت‎های پایانه‎های نفتی

کد: 1395060599505809

http://goo.gl/nvzGsU

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: شرایط مناسبی برای افزایش صادرات نفت در پایانه‌های نفتی فراهم است.

شتاب‎بخشی توسعه فعالیت‎های پایانه‎های نفتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، سید پیروز موسوی در نشست عملیات پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران تلاش خود را برای توسعه فعالیت‌های این شرکت شتاب بخشیده است.

وی افزود: تکمیل پروژه‌های فعال در پایانه نفتی نکا در شمال کشور برای ازسرگیری سوآپ و حتی توسعه سوآپ، تعمیر و نوسازی ناوگان شناورهای موجود در پایانه خارک و همچنین بازسازی اسکله آذرپاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اسکله‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله این اقدام ها بوده است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: از جمله دستاوردهای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این دوران را می‌توان صادرات بیش از هفت میلیون بشکه نفت در یک روز عنوان کرد، رقمی که حتی پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌سابقه بود.

به نقل از روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی، موسوی گفت: یکی از سیاست‌های صنعت نفت در سند چشم انداز، تاثیرگذاری در مدیریت بازار نفت و گاز منطقه و استفاده از موقعیت ژئوپلیتیک کشور در حمل و انتقال نفت‌خام و فرآورده‌های آن، گاز طبیعی و مواد پتروشیمی است.

وی ادامه داد: از آنجا که وظیفه انتقال نفت خام به نفتکش‌ها برعهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، نقش این شرکت در رسیدن به اهداف چشم‌انداز 1404 اهمیت ویژه‌ای دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته