اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950606100856033

در منطقه 15 صورت گرفت

رونمایی از بزرگترین دیوار بازیافت شهر تهران

کد: 13950606100856033

http://goo.gl/ajzw01

، تهران , (اخبار رسمی): اولین و بزرگترین دیوار بازیافت شهر تهران در ناحیه دو منطقه 15 شهر تهران افتتاح شد.

رونمایی از بزرگترین دیوار بازیافت شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، حکمتی پور با اعلام مطلب فوق افزود: دیواری به طول  300 متر در خیابان مسلم شمالی با استفاده از المان های بازیافتی و وسایل دور ریز تفکیک شده پسماند خشک پیرایش و در معرض دید عموم قرار گرفت. 
به گفته وی این طرح ابتکاری در راستای دستیابی به اهداف آسمان آبی زمین پاک با مشارکت ادارات مدیریت پسماند، زیباسازی و شهرداری ناحیه 2 و به همت کارشناسان آمار و اطلاعات اداره پسماند و جمعی از شهروندان منطقه به اجرا درآمد. 
معاون امور شهری و محیط زیست این منطقه خاطر نشان کرد: در دیوار یادشده 15 قاب 3 در 3 تعبیه شده که با بهره گیری از 3500 بطری و درب بطری تزیین و همچنین 50 لاستیک فرسوده رنگ آمیزی و 300 گلدان آویز با بطری های پلاستکی به شکلهای زیبایی در 7 رنگ با زمینه آبی طراحی شد.
مهندس حکمتی پور یادآوری کرد: این طرح تبلیغی با بهره گیری از مواد بازیافتی و به منظور فرهنگ سازی بین شهروندان و تشویق آنان به مشارکت در بازیافت و تفکیک زباله از مبدا اجرا شد. 
وی با اشاره به اینکه این طرح در 8 دیوار از نواحی هشتگانه منطقه اجرا خواهد شد افزود: در حال حاضر دومین دیوار در بوستان پردیس بانوان منطقه در حال آماده سازی است که به زودی تکمیل و رونمایی می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه