اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699685070

مددجویان کهریزک در باغ پرندگان

کد: 1395060699685070

http://goo.gl/fNMQyc

، تهران , (اخبار رسمی): هوای خوب تابستان و اردوی باغ پرندگان با برنامه ریزی برای معلولان و سالمندان روز شادی را برای مددجویان به ارمغان آورد.

مددجویان کهریزک در باغ پرندگان

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، برنامه تفریحی بازدید از باغ پرندگان برای 22 مددجوی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز مهیا شد و آنها به اردوی یک روزه خارج از مرکز اعزام شدند.

اردوی یک روزه سالمندان و معلولان جسمی حرکتی مرد بخش شبانه روزی ساختمان یاس، هماهنگی به منظور ارتقاء سلامت روان و غنی سازی اوقات فراغت ، از ابتدای صبح آغاز گردید . مددجویان با خواندن شعر و روایت کردن خاطرات گذشته ، مسیر را تا مقصد طی نمودند.

باغ پرندگان در فضایی آرام قرار داشت و دیدن پرندگانی همچون شتر مرغ ، طاووس، طوطی  و کاسکوهای سخنگو برای مددجویان بسیار جذاب و خاطره انگیز بود، آنها با اشتیاق از تمامی فضاهای نگهداری پرندگان بازدید کردند و ناهار را نیز در باغ پرندگان صرف نمودند و پس از ساعاتی استراحت و گذرانیدن روز خوب در کنار یکدیگر، به سمت آسایشگاه بازگشتند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]