اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060699715070

وروددانشگاه تهران به سیستم های خود مراقبتی

کد: 1395060699715070

http://goo.gl/MXWLT1

، تهران , (اخبار رسمی): طراحی و ساخت سخت افزار ونرم افزارهایی که بتواند در تعریف سیستم سلامت سالمندان نقشی موثر داشته باشد، در دستور کار دانشگاه تهران قرار دارد.

وروددانشگاه تهران به سیستم های خود مراقبتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،این سیستم های خود مراقبتی و هشدار دهنده که می تواند برای همه سالمندان در شرایط جسمانی متفاوت مورد استفاده قرار گیرد از آن جهت مورد تأکید است که سالمندان به اقتضاء شرایط سنی و جسمی در آسیب پذیرترین دوران زندگی قرار دارند ومی بایست همواره تحت نظر باشند.

 فرشاد لاهوتی عضو هیأت علمی و مدیر آزمایشگاه سیستم های پیشرفته مخابرات سیار دانشگاه تهران که از آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار می کرد، همچنین اضافه کرد:در حال حاضر برخی از ابزارهای سیستم سلامت در خدمت سالمندان است که مورد استفاده قرار می گیرد، اما رسیدن به تولید سیستمی که نیازهای جامع را در خودمراقبتی سالمندان در برمیگیرد، مستلزم مطالعات دقیق و بهره مندی از تجربیات گوناگون است.

لاهوتی کهریزک را مرکزی مهم و تأثیر گذار در جمع آوری اطلاعات پایه سالمندی دانست و تأکید کرد:در شرایط گوناگون جسمی و حرکتی ونیز مشکلات روحی و روانی، الگوهای مختلفی می بایست مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند، البته لازم نیست سالمندان تنها در مراکز نگهداری و مراقبتی باشند، بلکه سالمندان که در منازلشان تحت نظر هستند، انواع ملزومات خود مراقبتی در زندگی آنان نقش آفرین خواهد بود، فرقی هم نمی کند آن دسته از سالمندانی که نیاز به یادآوی های مختلف همچون زمان مصرف دارو وبرنامه روزانه خود را دارند یا آن قبیل از سالمندانی که حتی برای نوشیدن یک لیوان  آب احتیاج به پرستار دارند، مشمول بهره مندی از ملزومات خود مراقبتی هستند.

استاد دانشگاه تهران در پایان با تشکر از مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در ایجاد زمینه های مختلف جهت بهره مندی از تجربیات با ارزش این مجموعه اظهار امیدوای کرد این تعاملات علمی بتواند بهترین نتیجه را در مطالعات پیش روی هیأت علمی دانشگاه تهران و در نتیجه خدمت به جامعه سالمندی کشور در برداشته باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]