اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950607102220353

نقش مدیریت فرایندهای کسب و کار

BPM نگاه ومدیریت شما را تغییر می دهد

کد: 13950607102220353

http://goo.gl/clPaZG

، تهران , (اخبار رسمی): برای کاهش ریسک اجرای پروژه های فرآیندی درشرکتها، بایدقبل از هراقدامى براى پیاده سازى BPM یا مدیریت فرایندهای کسب و کار، فرهنگ تفکر فرآیندى درمیان کارشناسان و مدیران صورت پذیرد.

BPM نگاه ومدیریت شما را تغییر می دهد

به گزارش شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر، شرکتها و سازمانهایی که امروزه به دنبال ادامه حیات و حفظ پویایی و چالاکی پایدار خود هستند به خوبی نسبت به چالشهای گسترده قرن حاضر چون جهانی شدن بازار و رقابت، الزامات و نیازمندیهای دائما در حال تغییر مشتریان، افزایش سرعت و نوآوریهای تکنولوژی و ... آگاهی دارند.

رویارویی با این چالش ها، منجر به افزایش تمایل شرکت ها و مدیران برای بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) به منظور ارتقای عملکرد شده است.

با توجه به بررسی های انجام گرفته، مشخص شده است که اگر سازمانی آمادگی کافی جهت پیاده سازی BPM را نداشته باشد، اغلب اجرای پروژه ها و برنامه های مدیریت فرایند کسب و کار در اینگونه شرکتها و سازمانها، با شکست و صرف هزینه های هنگفت مواجه میشود.

تجربه موفق شرکتها و افراد متخصص در این حوزه نشان داده است که برای کاهش ریسک اجرای پروژه های فرآیندی در چنین شرکتهایی، باید قبل از هر اقدامى براى پیاده سازى BPM، فرهنگ تفکر فرآیندى در میان کارمندان اعم از کارشناسان، کارشناسان ارشد، رؤسا و سرپرستان، به وسیله کلاس هاى آموزشى و برگزارى سمینارها انجام پذیرد.

در این راستا شرکت فراگستر هم اکنون 3 دوره آموزشی پرکاربرد در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار را بصورت کاملا آنلاین برگزار می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محتویات دوره های آموزشی و نحوه ثبت نام در این دوره ها به وب سایت آکادمی BPM مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت مهندسی و پژوهشی فراگستر

شرکت مهندسی پژوهشی فراگستر (سهامی خاص)، بعنوان یک شرکت دانش بنیان، با در اختیار داشتن رتبه ۱ شورایعالی انفورماتیک، اجرای موفق‎ترین پروژه‎های نرم‎افزاری کشور را در سابقه خود داشته است و مهمترین فعالیت این شرکت ارائه سبد کاملی از نرم‌افزارهای یکپارچه سازمانی در حوزه مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS)، اتوماسیون اداری، منابع انسانی و مالی برای سازمان‎هایی با اندازه‎ی متوسط و بزرگ می‎باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش