از طریق واگذاری سهام

بخشی از بدهی دولت به شهرداری پرداخت می شود

کد: 13950607102546013

http://goo.gl/eiTEHD

، تهران , (اخبار رسمی): شهرداری پیگیر مطالبات شهری از مجاری قانونی است و خوشبختانه دولت فعلی هم در این موضوع روی خوش نشان داده است.

بدهی دولت به شهرداری از طریق واگذاری سهام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران، ناصر امانی در خصوص اینکه دولت هزینه های خود در قبال شهر تهران را پرداخت می کند، اظهار کرد: همانطور که هر شهروند موظف به پرداخت هزینه هایی در خصوص عوارض خدمات شهری و عوارض شهری است، وزارت خانه ها و سازمان های دولتی هم باید این هزینه ها را بپردازند.

معاون شهردار تهران گفت: مطالبه حق مردم از وزارت خانه ها بر عهده شهرداری است چرا که شهرداری تهران خودش حقوقی از کسی طلبکار نیست بلکه شهرداری به مردم تهران خدمات می دهد و باید بهای این خدمات را از کسانی که برای مردم در شهر تهران هزینه ایجاد می کنند، دریافت کند.

وی افزود: وزارت خانه ها و سازمان های دولتی هم مثل بقیه هزینه هایی به شهر وارد می کنند و آنها هم موظف هستند در خصوص ساخت و ساز و استفاده از خدمات شهری هزینه پرداخت کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران اعلام کرد: تا به حال بنا بر این بوده که این هزینه ها پرداخت نشده است به طوری که اکنون این رقم نزدیک به 14 هزار میلیارد تومان است اما شهرداری در این خصوص با دولت جلساتی را برگزار کرده و با دستور معاون اول رئیس جمهور رایزنی با زیر مجموعه های دولت در خصوص نحوه وصول مطالبات در حال پیگیری است.

امانی اظهار کرد: از ما در خواست کردند مطالبات را حسابرسی کنیم که این کار انجام شده و بدین ترتیب ممکن است بخشی از این مطالبات با واگذاری سهام و بخشی با تهاتر به نتجه برسد از این رو راهکارها را دنبال می کنیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

معاونت هماهنگی و برنامه ریزی با تصویب نمودار سازمانی شهرداری تهران در سال 1367 و تصویب قائم مقامی شورای شهر در شهرداری تهران ایجاد شد. به مرور این ساختار دچار تغییرات شد و در حال حاضر این معاونت با اسم جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در حال فعالیت است. سرپرستی و برنامه ریزی امور مربوط به برنامه های جامع و کلی شهرداری تهران یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه