شهردار تهران در نظارت ستادی منطقه هجده تاکید کرد

لزوم پایش مجدد بافت های فرسوده در شهر تهران

کد: 13951012211506013

https://goo.gl/apYbgh

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار تهران با اشاره به آمار خوب نوسازی بافت های فرسوده در منطقه هیجده از لزوم تغییر و پایش مجدد بافت های فرسوده در شهر تهران سخن گفت.

لزوم پایش مجدد بافت های فرسوده در شهر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، شهردار تهران در پایان جلسه نظارت ستادی منطقه هجده افزود: در حوزه کارکنان شهرداری تهران می بایستی بیش از پیش به سلامت روحی کارکنان و خانواده های آنان در کنار اهتمام به مسائل رفاهی و معیشتی کارکنان توجه گردد.
شهردار تهران همچنین به اهمیت موضوع طراحی و اجرای خطوط حمل و نقل از شهرک ها و مناطق مسکونی منطقه به ایستگاه های مترو اشاره کرد و گفت: یکی از معضلات طرحهای اجرائی در منطقه هجده، تملک زمین می باشد، که جهت تسریع در اجرای امور می بایستی ستادی در منطقه ایجاد گردد و با استفاده از ظرفیت سایر مناطق و واحدهای اجرایی و با اجتناب از اتلاف وقت و طولانی کردن مسیر کار موضوعات مرتبط با تملک املاک را در منطقه حل و فصل نماید.

شهردار تهران همچنین با اشاره به آمار خوب نوسازی بافت های فرسوده در منطقه هیجده از لزوم تغییر و پایش مجدد بافت های فرسوده در شهر تهران سخن گفت. منطقه تقی آباد و بازار آهن دیگه موضوعات مورد اشاره شهردار تهران در این نظارت ستادی بود.
پیش از حضور و جمع بندی شهردار تهران در جلسه نظارت ستادی، این جلسه به ریاست دکتر شریفی قائم مقام شهردار تهران به بررسی گزارشهای معاونین شهردار در خصوص موضوعات مرتبط به حوزه آنان در سطح منطقه پرداخت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید
در پایان جلسه ناصر امانی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا و دبیر جلسات نظارت های ستادی اهم تصمیمات اتخاذ شده و تدابیر شهردار تهران در منطقه هیجده را چنین اعلام کرد: مقرر شد که 17 هکتار در قالب 8 بوستان تا آخر سال از محل اعتبارات حوزه خدمات شهری به بهره برداری برسد، راه اندازی میادین تره بار، نصب سه پل مکانیزه، راه اندازی دو ایستگاه آتش نشانی نیز دیگر مصوبات جلسه در حوزه خدمات شهری بود.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، از بازسازی 34% بافت فرسوده منطقه خبر داد و گفت: منطقه 18 در بین مناطق از منظر نوسازی بافت فرسوده منطقه ای پیشرو می باشد. وی ادامه داد: کاهش زمان صدور پروانه های ساختمان به نصف متوسط سایر مناطق، کاهش 41% ای تصادفات منجر به فوت در بزرگراه آزادگان با توجه به اعتبارات تخصیصی سال جاری و تصمیم به تمدید این تخصیص برای سال آینده، تصمیم گیری در خصوص تملیک املاک مورد نیاز در محور شهید بروجردی و 45 متری بهار، تصمیم برای راه اندازی یک پایانه تاکسی در ضلع جنوبی بزرگراه خلیج فارس، راه اندازی سه خط اتوبوس جهت دسترسی مردم منطقه به ایستگاههای مترو، راه اندازی مجموعه شهر بانو در نیمه اول سال 96، تصمیم برای ساخت درمانگاه در منطقه و پیش بینی اعتبار لازم برای آن، تصمیم به جمع اوری یک کارخانه آسفالت و بهسازی دو کارخانه دیگر بگونه ای که هیچ آسیب زیست محیطی نداشته باشند از مواردی است که در این نظارت ستادی و با تائید شهردار تهران به تصویب رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

معاونت هماهنگی و برنامه ریزی با تصویب نمودار سازمانی شهرداری تهران در سال 1367 و تصویب قائم مقامی شورای شهر در شهرداری تهران ایجاد شد. به مرور این ساختار دچار تغییرات شد و در حال حاضر این معاونت با اسم جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در حال فعالیت است. سرپرستی و برنامه ریزی امور مربوط به برنامه های جامع و کلی شهرداری تهران یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه