معاون شهردار تهران:

مردم به کلانتری 109 موارد مفقودی را گزارش دهند

کد: 13951104225136013

https://goo.gl/f77NTp

، تهران , (اخبار رسمی): مردم می توانند از طریق کلانتری 109 بهارستان موارد مفقودی را گزارش کنند

مردم به کلانتری 109 موارد مفقودی را گزارش دهند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در باره برآورد خسارات ناشی از این حادثه گفت: بین 600 تا 1500 میلیارد تومان برآورد خسارات صورت گرفته است. وی افزود: سازمان های مربوطه وظیفه بررسی حجم خسارات را دارند چرا که علاوه بر حجم قابل توجه اجناس، تعدادی نامعلوم گاو صندوق و اوراق مالی در این ساختمان بوده است.
معاون شهردار تهران یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر را وضعیت افراد عادی دانست که مالک یا مستاجر و یا کارگر بوده اند و در این باره اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده افراد می توانند با مراجعه به کلانتری 109 بهارستان موارد مفقودی را گزارش کنند، همچنین افراد ساکن شهرستان نیز که گمان می کنند وابستگان آنها در روز حادثه در اطراف این محل حضور داشته و از آنان اطلاعی ندارند هم می توانند با گزارش دادن به نیروی انتظامی و ارجاع آن به آگاهی کسب خبر نمایند..
وی اظهار کرد: به گفته یکی از مسولین، ماموران نیروی انتظلامی تاکنون 7 فرم مفقودی از افرادی که  به محل تردد داشتند و مراجعه نکرده اند گزارش شده و بستگان آنها امیدوارند تا خبری از وضعیت آنها به دست آید.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا افزود: در جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و معاون معماری و شهر سازی روند اجرای کار را گزارش کردند و پیشنهادات خوبی نیز از سوی شورا ارائه شد. همچنین در این جلسه مقرر شده شهرداری تهران تا سقف 100 میلیارد تومان به سازمان آتش ‌نشانی برای خرید تجهیزات آسیب دیده کمک کند، چرا که در این حادثه 3 دستگاه از نردبان های بزرگ آتش نشانی با ارتفاع 55 متری پس از ریزش آوار به شدت آسیب دیده اند و در زمان کوتاه امکان بازسازی آنها وجود ندارد به همین دلیل باید نردبان های جدیدی را جایگزین آنها کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

معاونت هماهنگی و برنامه ریزی با تصویب نمودار سازمانی شهرداری تهران در سال 1367 و تصویب قائم مقامی شورای شهر در شهرداری تهران ایجاد شد. به مرور این ساختار دچار تغییرات شد و در حال حاضر این معاونت با اسم جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در حال فعالیت است. سرپرستی و برنامه ریزی امور مربوط به برنامه های جامع و کلی شهرداری تهران یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه