طرح شهرداری در خصوص پاساژ علاالدین روی میز

کد: 13950801164756013

https://goo.gl/bx3Qzl

، تهران , (اخبار رسمی): در جلسه اخیر شورای تأمین شهر تهران مقرر شد تا شهرداری طرح خود برای تخریب یک طبقه اضافی پاساژ علاءالدین را تهیه و به این شورا ارسال کند.

طرح شهرداری در خصوص پاساژ علاالدین روی میز

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا ناصر امانی در مصاحبه ای آخرین اقدامات پیرامون طبقه غیر مجاز پاساژ علاالدین را اعلام کرد. وی که در جلسه علنی روز سه شنبه بیست و هفتم مهرماه شورای اسلامی شهر اجرای تخریب را منوط به موافقت شورای تامین اعلام کرده و گفته بود جلسه ای به منظور تامین نظر این شورا در همان روز تشکیل می گردد، جمع بندی جلسه را بدین شرح اعلام کرد: جلسه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های عضو و درگیر در پرونده علاءالدین برگزار شد و در آن همه اعضا بر تخریب یک طبقه اضافی پاساژ علاءالدین و اجرای قانون متفق‌القول بوده و تنها موضوع مورد بحث نحوه تخریب و رعایت موارد ایمنی بوده است و بر این مبنا تصمیم نهایی جلسه شورای تأمین بر این شد که شهرداری تهران طرح خود را در مورد نحوه تخریب و اجرا تهیه و به این شورا ارسال کند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: موضوع تخریب توسط مالک با توجه به عدم اجرا در مهلت سه ماهه ای که به وی داده شده مدنظر شورای تامین نمی باشد لذا همکاران ما در شهرداری تهران طرحی 13 مرحله ای با رعایت تمامی جوانب ایمنی خصوصا ایمنی شهروندان که در این محل تردد می کنند را آماده کرده که در جلسه فردای شورای تأمین بررسی می‌شود.

وی افزود: برای انجام عملیات تخریب در حال مذاکره با یک شرکت معتبر و متخصص در امر تخریب ساختمان‌های در حال بهره‌برداری هستیم تا کار تخریب در نهایت ایمنی که قطعا در شب خواهد بود انجام شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

معاونت هماهنگی و برنامه ریزی با تصویب نمودار سازمانی شهرداری تهران در سال 1367 و تصویب قائم مقامی شورای شهر در شهرداری تهران ایجاد شد. به مرور این ساختار دچار تغییرات شد و در حال حاضر این معاونت با اسم جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در حال فعالیت است. سرپرستی و برنامه ریزی امور مربوط به برنامه های جامع و کلی شهرداری تهران یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه