اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104216033

امانی خبر داد

سه موسسه حسابرسی موظف به بررسی مطالبات شهری

کد: 13950608104216033

http://goo.gl/8dw9AG

، تهران , (اخبار رسمی): در این راستا سازمان حسابرسی کشور مطالبات شهری را بررسی می کند و پس از آن مذاکرات بین شهرداری و دولت برا ی نحوه تسویه این طلب ادامه پیدا خواهد کرد.

سه موسسه حسابرسی موظف به بررسی مطالبات شهری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران ،ناصر امانی  با بیان اینکه دولت حسابرسی مطالبات شهری را موکول به حسابرسی توسط شهرداری کرده است، ادامه داد: 3 موسسه حسابرسی بیرونی موظف به انجام حسابرسی مطالبات شهرداری شدند این در حالی است که طلب شهرداری از دولت تغییر عمده ای نسبت به قبل نکرده است.
وی با بیان اینکه دولت بررسی مطالبات شهری را موکول به حسابرسی شهرداری کرده است، اظهار کرد: جمع بندی این موسسات که 14 هزار میلیارد تومان بوده است از شهرداری به دولت فرستاده شده است.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران با اشاره به قطعی شدن نتایج مطالبات شهری در سازمان حسابرسی کشور گفت : پس از قطعی شدن نتایج، ممکن است بخشی از این مطالبات با واگذاری سهام و بخشی با تهاتر به نتیجه برسد.
امانی با بیان اینکه هنوز اطلاع نداریم سازمان حسابرسی کشور به این موضوع ورود کرده است یا خیر ، خاطر نشان کرد : در حال حاضر منتظر هستیم دولت نتایج را به شهرداری اعلام کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه