اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104476033

گسترش فضای سبز در ده ونک

کد: 13950608104476033

http://goo.gl/Mt7a5v

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 3 تهران از گسترش فضای سبز در محله ده ونک خبر داد.

گسترش فضای سبز در ده ونک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 3، رضا دباغی شهردار این منطقه گفت: در راستای اجرای دو طرح "شهر، شهروند و شهرداری" و "بوستان محله من" دو نقطه از محله ده ونک به فضای سبز اختصاص می یابد.  

وی افزود: منطقه 3 با دارا بودن 95 بوستان در حدود 5 میلیون و 340 متر مربع از فضای سبز منطقه را شامل می شودکه این میزان با سرانه ای که حدود 25 متر مربع برای هر نفر است با استانداردهای جهانی برابری می کند. 

شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: در این منطقه بوستان های مهمی مانند طالقانی، شریعتی، آب و آتش، بهشت مادران و ملت وجود دارد که تعدادی از آنها مانند بوستان بزرگ ملت جزء بوستان های اصلی است که از تمام شهر تهران از آن استفاده می کنند. 

وی با بیان اینکه هدف از اجرای طرح بوستان محله من با هدف مشارکت شهروندان با شهرداری است اظهار کرد: به دلیل گستردگی فضای سبز در مجموعه مناطق، بسیاری مشکلات بوستان ها از چشم ناظرین و پیمانکاران به دور است.

دباغی ابراز کرد: مسائل و مشکلات بوستان ها توسط مجموعه شهرداری و مشارکت شهروندان شناسایی و احصاء می شود. 

شهردار منطقه 3 گفت: اهمیت به بوستان های محلی و فرامنطقه ای با توجه به بافت جدید شهری و گسترش آپارتمان نشینی، فضایی را برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان ایجاد می کند. 

دباغی ادامه داد: طرح "بوستان محله من" درخصوص رسیدگی به وضعیت سیستم روشنایی، سرویس هاس بهداشتی، تجهیزات زمین بازی کودکان و وسایل بدنسازی، آبخوری، آبنماها و برکه ها،  فضای سبز و نظافت بوستان ها و رفع موانع فیزیکی در سطح معابر بوستان ها  است. 

وی افزود: شهروندان با مشاهده مشکلات و ایراداتی که در بوستان ها است از طریق سامانه نظارت همگانی 137 به مسئولان مربوط اطلاع دهند تا به سرعت نسبت به رفع آن اقدام شود.

شهردار منطقه 3 خاطرنشان کرد: با وجود فضای سبز حاشیه بزرگراه شهید چمران، شهروندان ده ونک فاقد فضای سبز کافی هستند به همین دلیل دو نقطه برای این امر درنظر گرفته شده است تا شهروندان اوقات فراغتشان را در آنجا بگذرانند.

دباغی ابراز کرد: برای اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی  از ظرفیت بوستان ها استفاده می شود به طوری که شهروندان شاهد برپایی جشن ها، جنگ ها، همایش ها، مسابقات ورزشی و ... در این مکان ها هستند. 

وی اظهار کرد: شهرداری منطقه 3 حوضچه هایی را برای ذخیره آب تعبیه کرده و بوسیله آن فضای سبز را آبیاری می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه