اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104625641

مدیر‌عامل شرکت ملی پست اعلام کرد

ثبات و آرامش؛دستاورد مهم دولت تدبیر و امید

کد: 13950608104625641

http://goo.gl/o7JA8h

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر‌عامل شرکت ملی پست در چالوس گفت: مهم ترین دستاورد دولت "تدبیر و امید " ایجاد ثبات و آرامش در تمامی بخش های کشور به ویژه بخش اقتصادی بوده است.

ثبات و آرامش؛دستاورد مهم دولت تدبیر و امید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست عصر روز گذشته در جریان سفر به استان مازندران مهری رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به عنوان نماینده دولت "تدبیر و امید"  46 طرح در بخش های مختلف شهرستان چالوس را با اعتبار 2 هزار و 30 میلیارد ریال افتتاح کرد .

وی  در مراسم کلنگ‌زنی مدرسه سه کلاسه شهید عراقی معده شهر هچیرود که با مشارکت خیر نیک‌اندیش(حاج مسیح قنبری) برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای این هفته شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت در واقع یادآور کارنامه درخشان شهیدان رجایی و باهنر است و ما باید بتوانیم در کار اجرایی رهرو این افراد محسوب شویم .
 مهری با اشاره به خدماتی که توسط دولت تدبیر و امید در سال‌های اخیر محقق شد، افزود: یکی از کارهای بزرگی که در این سال‌ها محقق شد بحث سلامت بود که دچار مشکل بودیم و امروز پرداخت 50 درصد هزینه درمان که به عده بیمار بود به هشت درصد کاهش پیدا کرده است .
مدیرعامل شرکت ملی پست به خودکفایی در گندم اشاره کرد و ادامه داد: تولید گندم از 4.5 میلیون تن در سال 92 به 10.5 میلیون تن افزایش پیدا کرده است .
وی با اشاره به کاهش صادرات نفت به یک‌دهم در سال‌های گذشته خاطر‌نشان کرد: این رقم امروز به 2.5 میلیون بشکه افزایش یافته و شاخص بورس نیز از 61 هزار به بالای 80 هزار رسیده است .
مهندس مهری ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات دولت توسعه بخش ارتباطات کشور است که جهش‌های هشت تا 10 برابری پهنای باند رسیدیم و سرویس‌های پستی نیز از هفت به 22 سرویس افزایش یافت .
مدیرعامل با اشاره به این که در تلاشیم تا پست هوشمند در خدمت مردم باشد اظهار داشت: تجهیز موزعین به سیستم رهیاب و ایجاد نرم افزار سیستم یکپارچه مبادله در 31 مرکز مبادله از جمله اقدامات مهم شبکه پستی است که در راستای توسعه خدمات الکترونیک صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه اقتصاد کشور نیز در حال قرار گرفتن روی ریل خود است، تصریح کرد: رشد اقتصادی از منفی 6.8به4.4 رسیده است.
رییس هیات مدیره افزود: در این سه سال ثبات در بخش  ارز ایجاد شد، نرخ تورم از 35 درصد به هشت درصد رسیده است و  پس از 80 سال شاهد پیشی گرفتن صادرات غیرنفتی به واردات هستیم.
رشد منظم تولید فولاد و پتروشیمی، افزایش تولید سالانه گاز، خودکفایی در تولید بنزین، احیای محیط زیست، بهبود روابط خارجی با کشورها به ویژه کشورهای اسلامی و همسایه و تکمیل 50 درصد باقی مانده مسکن مهر بدون خسارت دیگر دستاوردهای دولت یازدهم بود که مهندس مهری به آن اشاره کرد.
مدیر‌عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرستان چالوس و کل کشور اظهار کرد: اینکه 53 پروژه در چالوس با اعتبار 2 هزار و 47 میلیارد ریال اجرایی شود نشان از خدمات ارزنده دولت دارد .
 وی با اعلام اینکه بهره‌برداری از 46 پروژه و کلنگ‌زنی هفت پروژه در هفته دولت نشان از حجم بالای کار دارد، افزود: در بخش ارتباطات هم سرمایه‌گذاری سنگینی می‌شود و تمام تلاش این بود که اقتصاد به ریل اصلی خود باز گردد.
 مهری سرمایه‌گذاری توسط خیران را برای احداث مدارس و دیگر پروژه‌های عمرانی قابل تقدیر دانست و گفت: این‌کار در حقیقت سرمایه‌گذاری برای فرزندان این منطقه است که این فرهنگ باید در کشور نهادینه شود که همه جهت آبادانی شهر و روستا تلاش کنند .
وی گفت: آزادسازی 10 کیلومتر از سواحل در شهرستان چالوس نیز کار ارزشمندی است که در جذب توریست مؤثر است و باید در این زمینه کار شود .
رییس هیات مدیره پست از واگذاری اینترنت به 800 روستا ، ایجاد 520 کیلومتر فیبر نوری میان شهرها، افزایش 3 برابری ظرفیت شبکه انتقال و  4 برابری شبکه پهنای باند ، توسعه نسل 3 تلفن همراه از 44 به 58 شهر و نسل 4 از 21 به 40 شهر، ایجاد سه مرکز دیتا در شهرستان های قائم شهر، آمل و چالوس، توسعه تجارت الکترونیک ، راه اندازی پست لجستیک، هوشمندسازی اماکن استان ،راه اندازی استعلامات بین دستگاهی به عنوان برنامه های آینده استان در دولت تدبیر و امید خبر داد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف دستیابی عموم مردم به خدمات پستی درعرصه ارتباطات، تنظیم و اعمال سیاست ها و راهبردهای کلان در زمینه برنامه ریزی، تاسیس، تجهیز و توسعه واحدهای پستی و گسترش خدمات پستی به سراسر کشور، در راستای انطباق با روزآمدترین پیشرفت های فناوری ارتباطات ،تحت نظارت و وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سال 1366 در قالب شرکت دولتی تاسیس و فعالیت آ ن رسماً در سال 1367 آغاز شد. با نظر به تحقق سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، گسترش خصوصی سازی، توسعه رقابت پذیری وآزادسازی فعالیت های پستی، درسال 1387 فرایند واگذاری این شرکت به تصویب هیات محترم وزیران رسید. شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از بیش از 16 هزار نیروی انسانی، 29 هزار نقطه تماس، 5000 مسیرمبادله پستی وجابجایی روزانه بیش از سه میلیون مرسوله ،به عنوان سازمانی پویا و کارآمد با تجربه ای طولانی و شناخت دقیق از نیازهای روز افزون و رو به تحول مشتریان، با اجرای برنامه جامع و زیربنایی،موفق شده است همپای جامعه جهانی پستی ، خدمات گوناگون پستی را با استفاده از آخرین تحولات عرصه فن‌آوری ارتباطات و اطلاعات به مشتریان ارائه دهد. نگاهی گذرا به توفیقات ودستاوردهای شرکت پست در سطح ملی و بین المللی از جمله رشد شاخص های پستی، اصلاح ساختار شبکه، عرضه خدمات مناسب، توسعه ارتباطات الکترونیکی پستی و حضور موثر در مجامع جهانی پستی، گواهی روشن بر توانمندی و کارایی شبکه عظیم پستی کشور است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]