اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104755809

مجری طرح توسعه میدان یادآوران عنوان کرد

تبادل دانش فنی مزیت سرمایه‎گذاری خارجی

کد: 13950608104755809

http://goo.gl/2gEvu0

، تهران , (اخبار رسمی): مجری طرح توسعه میدان یادآوران با تاکید بر اهمیت سرمایه‎گذاری خارجی در صنعت نفت ایران گفت: مگاپروژه های نفتی نیازمند حضور سرمایه خارجی است.

تبادل دانش فنی مزیت سرمایه‎گذاری خارجی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ،هادی نظرپوربا بیان این که توسعه مگاپروژه های نفتی نیازمند سرمایه خارجی است، عنوان کرد: منابع داخلی برای توسعه میدان های نفتی به ویژه میدان های مشترک مکفی نیست.

نظرپور با برشمردن مزایای حضور سرمایه گذار خارجی در پروژه های نفتی، مواردی همچون انتقال تکنولوژی، تبادل  دانش فنی و اشتغال‎زایی را از از جمله نتایج مثبت این تعامل بین المللی خواند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت سینوپک با سرمایه 3 میلیارد دلاری توسعه فاز نخست میدان یادآوران را  در اختیار دارد، گفت: سایر پروژه های نفتی دیگر از این دست نیز وجود دارند که منابع مالی داخلی برای توسعه آن ها کافی نیست.

مدیر طرح توسعه میدان یادآوران با مفید دانستن قراردادهای جدید نفتی گفت: نقت به عنوان پیشران چرخ اقتصادی کشور در شرایط کنونی نیازمند حضور سرمایه گذاران خارجی است و مدل جدید قراردادهای نفتی می تواند بستری برای ورود سرمایه و در نهایت تسریع در روند توسعه میدان های مشترک و اولویت دار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته