اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950608104765809

تحقق اهداف اقتصادمقاومتی درنفت وگازگچساران

کد: 13950608104765809

http://goo.gl/c4k3Du

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی با 78 هزار مورد فعالیت‌های تعمیراتی، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیرمترقبه و پیشگیرانه در این شرکت خبر داد.

تحقق اهداف اقتصادمقاومتی درنفت وگازگچساران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، محمد شهبازی اظهار کرد: 78 هزار و 541 فقره درخواست کار تعمیراتی اعم از پیشگیرانه، اصلاحیه، تعمیر کلی و غیر مترقبه در اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران انجام شده است.

وی با بیان این که انجام کارهای تعمیراتی و اصلاحیه‌ها نقش موثری در اقتصاد مقاومتی، تولید و حفظ محیط زیست اطراف تأسیسات نفتی داشته است، گفت: در همین راستا 668 مورد اصلاحیه در واحدهای مختلف انجام شده و تعداد 250 مورد درخواست به این اداره ارجاع شده است.

شهبازی، تعویض و بهینه‌سازی کنترل توربین‌های رولز رویس ایستگاه‌های تقویت گاز (ردیف c-104 فشار ضعیف گچساران 1، ردیف c-101A و C-101B فشار قوی گچساران، ردیف‌های C-702A و C-702C واحد فشار ضعیف گچساران 3 و ردیف‌های C-403 وc- 405 فشار ضعیف گچساران 4 را از دیگر عملیات‌های موفقت آمیز این اداره عنوان کرد.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: انجام تعمیرات اساسی کارخانه‌های گاز و گاز مایع 900، فشار قوی سیاهمکان، تقویت گاز بینک و گاز و گاز مایع 1300 سیاهمکان در بخش‌های مختلف نظیر برق، ابزار دقیق، بخشی از مکانیک رله‌های حفاظتی و تعمیرات کلی مکانیک در این شرکت موجب جلوگیری از خروجی ارز و حمایت از صنایع شرکت‌های ایرانی شده است.

وی با بیان اینکه این اداره موفق به تعمیر انواع روتور و درپوش الکترو موتور شامل بازسازی نشیمن‌گاه و بیرینگ به تعداد 270 مورد شده است از ساخت 220 عدد انواع صفحه کاهنده فشار (اورفیس) در سایزهای مختلف خبر داد.

شهبازی در ادامه به ساخت بیش از 400 مورد قطعات مورد نیاز توربین‌های ورکسپور، کلارک، سولار، رستون، رولز رویس شامل نشت بندهای تفلونی، بوش و چرخ دنده‌ها اشاره کرد و گفت: نیروهای صنعت نفت گچساران موفق به ساخت بیش از 145 مورد فلنج از 4 اینچ تا 24 اینچ مورد مصرفی در خطوط جریانی نفت و گاز شدند.

وی انجام اصلاحیه‌های مختلف همچون تلمبه‌های جدید بر روی بسته مواد شیمیایی ضد رسوب واحد نمک‌زدایی، اصلاحیه تعویض لوله، تعمیر 122 دستگاه شیرآلات متنوع فرایندی در سایزها و نمونه‌های مختلف را از دیگر نقاط قوت کارکنان صنعت نفت گچساران اعلام کرد و گفت: فرایند این عملیات‌ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده، نقش بی نظیری نیز در تولید نفت داشته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته