اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609105465070

تقدیر از پزشکان کهریزک

کد: 13950609105465070

http://goo.gl/85NQih

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت روز بزرگداشت بوعلی سینا که با نام روز پزشک نامگذاری شده است از 50 پزشک آسایشگاه با اهداء گل تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

تقدیر از پزشکان کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک،پزشکان پیام آوران  سلامتی همیشه در حال انجام وظیفه انسان دوستانه هستند آنها با ملاطفت ،مهربانی ،  وجدان کاری ، وظیفه شناسی، بردباری ، دلسوزی و اخلاق خوب سعی در تسکین درد و  نجات زندگی بیمارانشان  دارند در این خصوص برای تجلیل از زحماتشان در طول سال ، آسایشگاه در اقدامی، با اهداء گل و کارت تبریک ، روز پزشک را به تمامی پزشکان مجموعه تبریک گفتند.

از افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه ورضا شهسواری معاون سلامت و توانبخشی نیز تجلیل بعمل آمد .وجدانی در این باره گفت:این روز منصوب به پزشک دانشمند پورسینا می باشد که بار مسئولیت پزشکان برای رعایت اخلاق در ضمن انجام امور پزشکی بیشترمی نماید. پزشکی حرفه مقدس می باشد که مجموعه ای از دانش ، تقوا ، اخلاق و مردم شناسی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]