اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950609106615809

در مردادماه امسال محقق شد

رشد2 درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی

کد: 13950609106615809

https://goo.gl/JJrT4E

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از رشد 12 درصدی وزن کالاهای غیر نفتی صادر شده از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مرداد ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

رشد2 درصدی صادرات کالاهای غیر نفتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، مهدی یوسفی با بیان این‌که گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از لحاظ صادرات کالا در میان ادارات گمرک کشور دارای رتبه نخست است، گفت: مرداد ماه امسال یک میلیون و 174 هزار و 216 تن کالای غیر نفتی از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 12 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش 9 درصدی ارزش کالاهای غیر نفتی صادر شده از گمرک این منطقه در مرداد ماه امسال، بیان کرد: مرداد امسال 650 میلیون و 699 هزار و 119 دلار کالاهای غیر نفتی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس صادر شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تصریح کرد: در مردادماه امسال مجموعا یک میلیون و 958 هزار و 254 تن میعانات گازی و کالاهای غیرنفتی به ارزش یک میلیارد و 27 میلیون و 413 هزار و 697 دلار از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد.

براساس این گزارش، هوی‌اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول،میعانات گازی، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، سیمان و متانول از مهمترین محصولات صادراتی این منطقه است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته