اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950610108385809

شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی میزبان خبرنگاران شد

بازدیدخبرنگاران ازمنطقه عملیاتی آغار و دالان

کد: 13950610108385809

http://goo.gl/eBaWc2

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از منطقه عملیاتی آغار و دالان شرکت ملی نفت بازدید کردند.

بازدیدخبرنگاران ازمنطقه عملیاتی آغار و دالان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران، هم اکنون جمعی از  اصحاب رسانه در حال بازدید از منطقه عملیاتی آغار و دالان که در محدوده عملیاتی شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی قرار دارد، هستند.

در این بازدید غلامحسین منتظری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز اصحاب رسانه را همراهی می کند و قرار است در یک نشست خبری پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

در این بازدید تاکنون خبرنگاران از اتاق کنترل و کارگاه ارائه دهنده خدمات سرچاهی پالایشگاه فراشبند بازدید کرده اند.

ستاد عملیاتی منطقه آغار و دالان در حاشیه جنوبی استان فارس و در نزدیکی شهرستان فراشبند قرار دارد. میدان گازی آغار در فاصله 110 کیلومتری جنوب شرقی شیراز و 35 کیلومتری جنوب شرقی فیروز آباد در مجاورت شهر قیر قرار گرفته است. گاز میدان پس از جمع آوری در چهار مرکز جمع آوری وارد یک مرکز تفکیک شده و سپس گاز و مایعات گازی جهت فرآورش توسط خطوط لوله مستقل به پالایشگاه گاز فراشبند ارسال می شود .

میدان گازی دالان نیز در فاصله 120 کیلومتری جنوب شرقی شیراز و فاصله 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر فراشبند قرار دارد. این میدان دارای تسهیلات سرچاهی، خطوط لوله جریانی ، سه مرکز جمع آوری گاز و همچنین پالایشگاه گاز فراشبند است. پالایشگاه گاز فراشبند شامل لخته گیرهای جداکننده گاز از مایع، تفکیک گرهای دو وسه فازی، شش واحد نم‎زدائی گاز ،یک واحد تنظیم نقطه شبنم هیدروکربوری، واحد تثبیت مایعات گازی، مخازن ذخیره و ایستگاه بارگیری مایعات گازی است. گاز این پالایشگاه بنا به نیاز می تواند جهت تزریق در میدان های نفتی به مناطق نفت خیز جنوب و یا به خط لوله سراسری شرکت ملی گاز ارسال شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته