اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950611109655070

ایمن سازی درکهریزک با همکاری هلال احمر

کد: 13950611109655070

http://goo.gl/y2b5HC

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان هلال احمر برخی از مددجویان کهریزک را که در معرض ابتلا به آنفولانزا بودند را واکسینه کرد.

ایمن سازی درکهریزک با همکاری هلال احمر

به گزارش اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی موسسه خیریه کهریزک، با هماهنگی و پیشنهاد معاون سازمان هلال احمر استان البرز حسین دیناروند طرح واکسینه کردن مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز انجام گرفت

برای پیشگیری از ابتلا به آنفولانزا به خصوص در افرادی که در صورت ابتلا به آنفولانزا در معرض خطر بروز عوارض آن قرار دارند، 145 نفر از مددجویان واکسینه شدند.با توجه به اینکه واکسیناسیون با در نظر گرفتن سیاست های ایمن سازی است به دلیل تعداد معدود واکسن ها، در ابتدا کودکان معلول مرکز نگهداری شبانه روزی  واکسینه شدند و بعد تعدادی از سالمندان مرکز نگهداری شبانه روزی زن و مرد که دچار بیماریهای قلبی ریوی بودند توسط تیم اعزامی هلال احمر واکسیناسیون انجام گرفت .

این واکسن به صورت سوسپانسیون در سرنگ های آماده مصرف و به شکل مایع شفاف و بی رنگ در سرنگ های تک دوز تعداد 145 مددجوی کهریزک را از بیماری آنفولانزا ، ایمن کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه