اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110345070

خوش قولی کارگاههای تولیدی کهریزک

کد: 13950613110345070

http://goo.gl/x3C38W

، تهران , (اخبار رسمی): در آستانه باز گشایی مدارس، انواع سفارش مدارس نمونه تهران در واحد توانبخشی و کارگاههای تولیدی کهریزک آماده و تحویل شد.

خوش قولی کارگاههای تولیدی کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ میرمسعود رئوفی مسئول توانبخشی و کارگاههای هنری با اعلام این خبر گفت:واحد خیاطی یکی از فعالترین کارگاههای تولیدی در ساختمان توانبخشی است که هنرجویان و معلولین توانمندی را به خدمت گرفته است. این عزیزان همانند همه افراد سالم هروز صبح از بخشهای محل زندگیشان به این واحد می آیند وباتوان بالا و هنری که دارند هر یک به سهم خویش بخشی از کار تولید را به انجام می رسانند.

او  درباره عمده تولیدات این واحد افزود:واحد خیاطی که با هدایتهای همیشگی بانوان نیکوکار مجموعه به فعالیت خود مشغول است، علاوه بر تولید انواع البسه سالمندان و معلولین در دو فصل تابستان و زمستان، انواع لباسهای فرم پرسنل شاغل در واحدهای گوناگون مجموعه را نیز تولید و عرضه می کند.

وی تصریح کرد:چندین کارخانه مجاور در شهر ری همه ساله سفارشات البسه کارگران خود را به ما می سپارند و مانیز بابهره گیری از توان هنرجویان معلولان، به موقع و با کیفیت مناسب سفارشات آنان را تحویل می کنیم.

رئوفی درباره سفارشات مدارس نمونه تهران نیز گفت:مدارس بنام و معتبری چون آئین روشن و رضویه، حورا و نسیم سفر، موتلفه و حافظان وحی از جمله مدارسی هستند که همه ساله سفارشات کودکان و نوجوانان محصل خود را به ما سپارند تا در آستانه بازگشایی مدارس، این لباسهای خوش فرم برازنده تن آنان باشد.

مسئول توانبخشی و کارگاههای هنری با تشکر از همه حمایتهای بانوان نیکوکار در توانبخشی و رونق زندگی معلولین و سالمندان، از کارخانجات و مدارس مختلف دعوت کرد با حضور در بخش خیاطی آسایشگاه خیریه کهریزک و مشاهده توانمندی های معلولین فعال در این مجموعه، سفارشات خود را جهت تولید انواع البسه به این گرامیان بسپارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه