اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111085809

با تکمیل و راه اندازی 4 حلقه چاه جدید

چاه های فعال منطقه آغارودالان31 حلقه شد

کد: 13950613111085809

https://goo.gl/9i5eKJ

، تهران , (اخبار رسمی): هم اکنون میدان های آغاز و دالان به ترتیب شامل 13 و 14 حلقه چاه تولیدی است. تعداد 4 حلقه چاه جدید نیز حفاری شده و هم اکنون در مرحله نصب تسهیلات سرچاهی و راه اندازی است.

چاه های فعال منطقه آغارودالان31 حلقه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به استان فارس، مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در نشست خبری که در جریان بازدید خبرنگاران از منطقه عملیاتی دالان برگزار شد، از تولید 225 میلیون متر مکعب گاز معادل یک میلیون و 300 هزار بشکه در منطقه عملیاتی آغار و دالان خبر داد.

سید ابوالحسن محمدی با اشاره به مدیریت علمی حاکم در مجموعه شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، اظهار کرد: در این شرکت برنامه ریزی تولید به منظور تحقق تولید تکلیفی ماه های سرد سال و همچنین تعمیرات با وجود سختی کار حاکم در منطقه به طور همزمان با هم انجام می شود.

وی با اشاره به توجه ویژه شرکت نفت مناطق مرکزی و زاگرس جنوبی به سرمایه انسانی، گفت: توانمند سازی نیروهای انسانی، استفاده از سیستم مدیریت یکپارچه، انجام کار تیمی و گروهی، شایسته سالاری همکاری با موسسات دانش بنیان از جمله مواردی است که این شرکت بر آن تمرکز ویژه دارد. 

محمدی ادامه داد: شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در راستای عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی فعالیت های چشمگیری انجام داده که از میان آنها می توان به تولید قطعات و تجهیرات مورد نیاز چاه ها و تاسیسات با تکیه بر توان داخل و همزمان با آن استمرار تولید اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی در زاگرس جنوبی از مرز شعار گذشته است، افزود: با کمک سازندگان داخل و تعامل نزدیک شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی با شرکت های دانش بنیان برای ساخت قطعات، تحریم های اعمالی از سوی شرکت های غربی به هیچ وجه خللی در روند تولید ایجاد نکرد.

محمدی در مورد وسعت جغرافیایی و اطلاعات عمومی منطقه عملیاتی آغار و دالان گفت: تاسیسات منطقه شامل چاه های گازی، مراکز جمع آوری، مرکز تفکیک، واحد فرآورش دالان و خطوط لوله از شهرستان قیر و کارزین در استان فارس تا بعد از برازجان در استان بوشهر به طول تقریبی 250 کیلومتر پراکنده اند که با احتساب خطوط مخابرات و ایستگاه های مخابراتی تا بینک در منطقه گچساران این فاصله به حدود 300 کیلومتر می رسد.

وی توضیح داد: ناحیه آغاز شامل 4 مرکز جمع آوری و یک مرکز تفکیک با تولید تقریبی 22.5 میلیون متر مکعب استاندارد در روز است و ناحیه دالان شامل سه مرکز جمع آوری و یک واحد فرآورش با تولید تقریبی 20.5 میلیون متر مکعب استاندارد در روز است.

محمدی زمان بهره برداری از میدان دالان را  سال 1371 و بهره برداری از میدان آغاز را  سال 1377 اعلام کرد و گفت: هم اکنون میدان های آغاز و دالان به ترتیب شامل 13 و 14 حلقه چاه تولیدی است. تعداد 4 حلقه چاه جدید نیز حفاری شده و هم اکنون در مرحله نصب تسهیلات سرچاهی و راه اندازی است.

به گزارش NIOC، شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، یکی از سه شرکت زیرمجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با برخورداری از پنج منطقه عملیاتی نار و کنگان، پارسیان، آغار و دالان، سرخون و گشوی جنوبی و منطقه سروستان و سعادت آباد، در سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس فعالیت می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته