اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111475831

در سال 94 با رشد 4 برابری نسبت به سال 92

میانگین ارزش هر بیمه نامه معدنی 4 برابر شد

کد: 13950613111475831

http://goo.gl/5I9ym0

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی گفت: میانگین ارزش هر بیمه نامه اعتباری این صندوق در سال 94 با رشد 4 برابری نسبت به سال 92 همراه شد.

میانگین ارزش هر بیمه نامه معدنی 4 برابر شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمد رضا عربی مزرعه شاهی با اعلام این خبر و اشاره به سیاست های جدید صندوق بیمه معدنی در دولت یازدهم برای کمک به رشد ارزش افزوده معادن گفت: در سال های 81 تا 91 متوسط ارزش هر بیمه نامه اعتباری معادل 390 میلیون تومان بود که در سال 92 این رقم به 870 میلیون تومان رسید.
وی ادامه داد: در سال 93 با شتاب گرفتن «برنامه های توجه به طرح های با ارزش افزوده بالا»،‌ ارزش هر بیمه نامه اعتباری صادره به 2 میلیارد تومان افزایش یافت و در نهایت در سال 94 ارزش متوسط هر یک از این نوع بیمه نامه ها، به 3.8 میلیارد تومان رسید.
مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی تاکید کرد: این امر به مفهوم افزایش بیش از 4 برابری ارزش ریالی هر بیمه نامه اعتباری صادر شده توسط این صندوق، نسبت به سال 92 است.
عربی مزرعه شاهی همچنین گفت: در سال 94 در بخش بیمه نامه پوشش ریسک اکتشاف نیز رقم متوسط هر بیمه نامه به 27 میلیون تومان رسید این در حالی است که متوسط ارزش سالانه هر یک از بیمه نامه های صادره برای پوشش ریسک اکتشافدر دهه 81 تا 91 برابر با 3.8 میلیون تومان بود.
وی افزود: این رقم نیز حاکی از رشد 7 برابری ارزش بیمه نامه پوششی صادر شده در دولت یازدهم است.
مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی درباره همکاری با شرکت های خارجی گفت: با همراهی ایمیدرو، مذاکراتی با شرکت های متعبر خارجی در فضای برجام صورت داده ایم که تامین و تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی را انجام می دهند. در این گفت و گو ها حتی تشکل های بخش خصوصی از جمله خانه معدن نیز حضور داشته اند.
وی ادامه داد: برنامه ما اینست که طرف های خارجی صندوق بیمه معدنی را به عنوان تضمین گر تسهیلات بخش، منظور کنند. علاوه بر این در صدد دریافت اعتبار 3 تا 5 ساله از شرکت های خارجی هستیم. عربی مزرعه شاهی یادآور شد: دلیل طرح چنین برنامه ای اینست که بخش معدن طی 10 -15 ساله اخیر نیازمند نوسازی و بازسازی تجهیزات بوده اما اتفاق قابل توجهی رخ نداده است.وی تاکید کرد:در این زمینه مدل جدیدی برای همکاری نیاز است که باید طراحی و اجرا شود. هر چند باید گفت که شرکت های بزرگ تولیدکننده ماشین آلات معدنی، معمولا تامین کننده مالی نیز در کنار دست خود دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایمیدرو

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران بموجب ماده 6 قانون تاسیس وزارت صنایع و معادن مصوب 1379/10/6 مجلس شورای اسلامی و تبصره ذیل ماده مذکور به منظور بررسی، تهیه و اجرای طرحهای احداث، توسعه، تجهیز و نوسازی صنایع تولیدی متالوژی، استخراج و فرآوری مواد معدنی و اجرای طرحهای اکتشافی تشکیل گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید