اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112226033

به مناسبت عید سعید قربان

عرضه دام بهداشتی در منطقه 7

کد: 13950614112226033

http://goo.gl/eGsFsR

، تهران , (اخبار رسمی): سومین دوره نمایشگاه باز باران به مناسبت آغاز سال تحصیلی بطور همزمان در 17 فروشگاه شهروند و شش نقطه از شهر تهران افتتاح شد.

عرضه دام بهداشتی در منطقه 7

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حسین گنابادی با اعلام این مطلب افزود: : با عنایت به افزایش نیاز شهروندان به دام قربانی در مناسبت عید سعید قربان طرح عرضه بهداشتی دام در منطقه 7 انجام می شود.
وی تصریح کرد: به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی و جلوگیری از آلودگی دام جایگاهی واقع در ضلع جنوبی مصلی امام خمینی (ره) (محل لجستیک سابق ارتش) راه اندازی خواهد شد.
رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 7 با اشاره به اینکه این طرح با هدف جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، تمرکز عرضه کنندگان دام و همچنین رفاه حال شهروندان انجام می شود، خاطرنشان کرد: جایگاه عرضه دام بهداشتی در سه بخش فرهنگی، عرضه دام و قربانگاه ایجاد خواهد شد تا شهروندان با مراجعه به این جایگاه، دام مورد نیاز خود را تهیه کنند.
وی با اشاره به حضور دامپزشک در این جایگاه یادآور شد: رعایت موازین بهداشتی در این مراکز برای جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام قابل توجه است. همچنین عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام و حفظ بهداشت محیط زیست و زیبابی شهر از مواردی است که به آن توجه شده است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه