انتقاداز لغو قانون استخدامی شهرداری تهران

کد: 13950614112316013

http://goo.gl/CV9yMl

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر شش لایحه در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد که ارتباط مستقیم با حوزه مدیریت شهری دارد که لازم است در تصویب نهایی آنها دقت و ظرافت لازم رعایت شود.

انتقاد از لغو قانون استخدامی شهرداری تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری ، امانی این لوایح را بدین شرح برشمرد: لایحه برنامه توسعه ششم، لایحه درآمدهای پایدار، لایحه مدیریت شهری، لایحه اصلاح انتخابات تشکیلات و وظایف شوراهای اسلامی، لایحه امور اداری و استخدامی شهرداری ها  و لایحه دهداری ها.
معاون شهردار تهران با تشکر از دولت یازدهم که بعد از چند دهه نسبت به تشکیل کمیسیون ویژه تهران و کلان شهرهای کشور و همچنین تهیه لوایح مذکور اقدام کرده است گفت: علیرغم اینکه مدیران عالی کشور، دولت و وزارت کشور دیدگاه مثبتی نسبت به واگذاری وظایف و تقویت مدیریت شهری دارند اما بدنه کارشناسی دولت بصورت سنتی با این موضوع همراه نمی باشد و متاسفانه این لوایح با همین دیدگاه جمع بندی می شود که امید داریم نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی توجه و دقت لازم را در بررسی آنها داشته باشند.
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به لایحه امور اداری و استخدامی شهرداری ها گفت: متاسفانه این لایحه جنبه سلبی داشته و کلیه مصوبات و مقررات قانونی گذشته را که بعضی از آنها مصوبه شورای انقلاب و مجلس شورای اسلامی است کان لم یکن اعلام نموده و اختیارکامل تهیه مقررات استخدامی شهرداری ها را به دولت واگذار کرده است.
وی با انتقاد از پیشنهاد لغو قانون استخدامی شهرداری تهران و قانون مصوب شورای انقلاب ویژه شهرداری تهران در این لایحه گفت: این در حالی است که در کمیسیون اصلی تهران و کلان شهرها که با حضور اعضای اصلی و به ریاست وزیر محترم کشور و شهردار تهران برگزار شد، مقرر گردید شهرداری تهران در این لایحه مستثنی شود و با پیشنهاد شهرداری تهران لایحه جداگانه ای جهت سیر مراحل تصویب،  تهیه و ارسال گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران

معاونت هماهنگی و برنامه ریزی با تصویب نمودار سازمانی شهرداری تهران در سال 1367 و تصویب قائم مقامی شورای شهر در شهرداری تهران ایجاد شد. به مرور این ساختار دچار تغییرات شد و در حال حاضر این معاونت با اسم جدید معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا در حال فعالیت است. سرپرستی و برنامه ریزی امور مربوط به برنامه های جامع و کلی شهرداری تهران یکی از مهمترین وظایف این معاونت است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه