اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112416033

شهردار منطقه 9 مطرح کرد

مشارکت شهرداری در بازسازی برج آزادی

کد: 13950614112416033

http://goo.gl/wydPgl

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 9 با بیان این که جهت پیشبرد اهداف‌ و خدمت رسانی به شهروندان، نیازمند مدیریت یکپارچه هستیم، گفت: شهرداری منطقه بر همین اساس مشارکت ویژه‌ای در احیای نماد ملی کشورمان(برج آزادی) داشته است.

مشارکت شهرداری در بازسازی برج آزادی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از شهرداری منطقه 9 ، حمید محسنی، با بیان اینکه ضرورت وجود مدیریت یکپارچه شهری در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه مدیران و سیاست گذاران شهری قرار گرفته است گفت: مدیریت فضاهای شهری باید به گونه‌ای باشد که مردم بیشترین استفاده را برده و محیطی امن برای زندگی آنان فراهم شود.

وی تصریح کرد: اصولا برای اداره شهرها باید بر روی مدیریت یکپارچه متمرکز شویم تا به توسعه شهری و شهری پایدار دست یابیم.

شهردار منطقه 9 اظهار داشت: رسیدگی به وضعیت برج سپید پایتخت(آزادی)مصداق بارزی از مدیریت یکپارچه‌ای است که چند نهاد را درگیر خود کرد و کمیته مشترکی برای این مهم تشکیل شده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده برای برج آزادی گفت: برج آزادی زیر نظر بنیاد رودکی و سازمان میراث فرهنگی است و نگهداشت فضای سبز میدان آزادی نیز بر عهده شهرداری منطقه است و بر اساس کمیته مشترکی که تشکیل شد، سازمان مهندسی و عمران شهر تهران مرمت این بنای ملی را بر عهده گرفت که نماد مشخص و بارز مدیریت یکپارچه است.
محسنی اذعان داشت: احیای برج آزادی نیازمند همکاری فرامنطقه‌ای بود و خوشبختانه این حساسیت در مدیریت شهری و شورای شهر وجود داشت که با مشارکت میراث فرهنگی و بنیاد رودکی و مجموعه برج آزادی ، عملیات عمرانی با سرعت اجرایی شود.

وی ادامه داد: در واقع این پذیرش در بین دستگاه‌های مختلف به وجود آمد که برای هماهنگی فعالیت‌های خود از مدیریت یکپارچه شهری تبعیت کنند و به هدف مشترک خود برسند.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات به گونه‌ای پیگیری می‌شود که به زودی نمای بیرونی برج آزادی مرمت شده و علاقمندان می‌توانند بدون هیچ حصاری و محدودیتی از این بنای فاخر پایتخت دیدن کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه