اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112466033

در هشتمین هفته از طرح نگهداشت شهر

200 معبر شمال شرق تهران ایمن سازی شد

کد: 13950614112466033

http://goo.gl/oJiHdk

، تهران , (اخبار رسمی): شهردار منطقه 4 تهران در بازدید از هشتمین هفته از اجرای طرح نگهداشت مینیاتوری شهر گفت: در این طرح 200 معبر محلات پاسداران ضرابخانه، مبارک آباد حسین آباد، شیان لویزان و شهرک ولیعصر(عج) بهسازی شد.

200 معبر شمال شرق تهران ایمن سازی شد

به گزارش اخباررسمی  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید امیر عباس بهاری با اعلام این خبر گفت: طرح نگهداشت مینیاتوری محلات 20 گانه منطقه 4 از ابتدای تیرماه سال جاری با هدف نگهداشت امکانات ، تجهیزات و المان های شهری و با استفاده از نقطه نظرات و دیدگاه های شهروندان و همچنین پیام های شهروندان از طریق سامانه های مردمی 137 و 1888 در دستور کار قرار گرفت آغاز شد.
وی افزود: در هشتمین هفته از اجرای این طرح در خواست های بیش از 60 شهروند ساکن در محلات 3 گانه ناحیه 3 در حوزه های مختلف فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، شهرسازی ومعماری و فرهنگی و اجتماعی پاسخ داده شد.
شهردار منطقه 4 با اشاره به فعالیت های عمرانی اجرا شده در طرح نگهداشت ناحیه 3 افزود: در هشتمین هفته این طرح 66 تن آسفالت در 127 معبر و در فضایی به مساحت 224 متر مربع پخش شد.
بهاری افزود: بهسازی جداول و انهار به طول 50 متر مربع، ساماندهی و ایمن سازی پیاده روها و دریچه ها و درزگیری آسفالت معابر محلی و بزرگراهی به طول 2000 متر از جمله اقدامات صورت گرفته در طرح نگهداشت شهر بود.
وی ایمن سازی معابر و بهبود عملکرد عبور و مرور خودروها را از دیگر اقدامات طرح نگهداشت شهر عنوان کرد و گفت: ساماندهی تابلوهای اسامی 53 معبر، ایمن سازی معابر محلی و بزرگراهی در 12 نقطه خطر ساز، هرس درختان مقابل تابلوها و ایمن سازی 5 تقاطع از دیگر اقدامات انجام شده در طرح نگهداشت مینیاتوری شهر است.
شهردار منطقه 4 با اشاره به حمایت از مدارس در طرح نگهداشت شهر افزود: شستشوی در ورودی مدارس، نظافت و رفع مشکلات آبگرفتگی مقابل مدارس، لکه گیری آسفالت و ایمن سازی و همچنین شستشو خط کشی عابر از دیگر اقدامات صورت گرفته در هشتمین هفته از طرح نگهداشت مینیاتوری در محلات منطقه 4 است.
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه