اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112576033

باغ نظر تفرجگاه عمومی تهران شد

کد: 13950614112576033

http://goo.gl/h2x06k

، تهران , (اخبار رسمی): به منظور حفظ باغهای قدیمی شمال تهران و محافظت از درختان کهنسال و با ارزش آنها ، باغ نظر درمنطقه یک تملک و جهت استفاده شهروندان به تفرجگاه عمومی شهر تهران تبدیل شد.

باغ نظر تملک و تفرجگاه عمومی تهران شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری و محیط زیست  شهرداری منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اجرای پروژه های بزرگ فضای سبز در منطقه یک در سال های اخیر در بستر اهداف مختلفی صورت گرفته اند که می توان به احداث بوستان های منطقه ای و فرامنطقه ای به منظور افزایش سرانه فضای سبز منطقه،شناسایی باغات قدیمی و در خطر تخریب برای تملک و تبدیل آنها به بوستان و تفرجگاه عمومی و درنتیجه  جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و حفاظت از درختان کهنسال منطقه و به عبارتی تبدیل تهدیدات به فرصتها و... اشاره کرد. 
وی گفت: بر همین اساس باغ نظر به مساحت 5 هزار و 500 مترمربع در ناحیه هشت منطقه یک در خیابان شهید لواسانی، خیابان مهدیزاده تملک و پس از اجرای عملیات عمرانی و فضای سبز  به بوستان عمومی و تفرجگاه شهری تبدیل شد. 
 وی افزود:  عملیات عمرانی این بوستان به اتمام رسید و در حال حاضر دارای 2 هزار و 100 متر معبر، ساختمان اداری،فضای بازی کودکان و...است. 
 مهندس نوربخش تصریح کرد:  با اتمام عملیات عمرانی تکمیل باغچه ها و کاشت گیاهان  آغاز شد و  در این مرحله  3 هزار و 240 مترمربع فضای سبز با کاشت درختان چنار،  بربریس، یاس هلندی،  گلدان های نسترن،  گلدان های هفت رنگ،  ژونی پروس، اسپیره،  شیرخشت،  پامپاس گراس ایجاد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه