اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112715070

روز ملی آسایشگاه کهریزک درپیش است

کد: 13950614112715070

http://goo.gl/SBVpyQ

، تهران , (اخبار رسمی): آسایشگاه کهریزک در آستانه عید سعید قربان، همچون همیشه منتظر حضور سبز نیکو کاران است.

روز ملی آسایشگاه کهریزک درپیش است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ چند قدمی بیشترتا عید بزرگ مسلمین جهان، عید سعید قربان باقی نمانده است. عیدی که در آن خودخواهی ها و خود بینی ها جملگی به قربانگاه می رود واز دل آن باهم بودن وبرای هم زیستن متولد می شود.

عید سعید قربان از آن جهت " روز ملی " آسایشگاه خیریه کهریزک نامیده میشود که از بدو تأسیس این سرای نیکی ها تاکنون، بسیاری از مردم خداجو و متدین میهن اسلامیمان، مسیر مهرورزی های خویش را کهریزک می دانند وبا دست دل، قربانی خود را به این مجموعه اهداء می نمایند تادر نهایت اطمینان ، آنگونه که شایسته و بایسته است به مصرف نیازمندترین اقشار جامعه برسد.

آسایشگاه خیریه کهریزک افتخار دارد که به عنوان مرجعی مطمئن و شناخته شده در سطح کشور و بادریافت نذورات و قربانی های خیرین، آن بخش از هدایای مردمی را که مورد نیاز خانواده 1750 نفری کهریزک است را نگهداری ومابقی آنها را که بخش قابل توجهی است، در میان 31 استان و به مراکز نگهداری معلولین و سالندان نیازمند، هدایت می نماید.

در آستانه عید سعید قربان در روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک ، حضور سبز همه خیرین و نیک اندیشان بار دیگر فرصت باهم بودن و برای یکدیگر زیستن را ایجاد کرده است، فرصتی که قرار است در آن رضایت قلبی شما خوبان و یاران باوفای کهریزک، اطعام نیازمندترین اقشار جامعه در کهریزک و مراکز مشابه باشد وامید آنکه در این روز بزرگ، پربار تر از همیشه با دستان سخاوتمند خود، رونقی دوباره به زندگی منتظران دریافت خدمات انساندوستانه دهید، منتظر حضور سبزتان می مانیم و می دانیم که حضورتان مانند همیشه گرمابخش خانه امان خواهد شد.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی