اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112735070

بازارچه خیریه به نفع کودکان معلول

کد: 13950614112735070

http://goo.gl/Muq5Mn

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن بانوان نیکوکار برای معرفی آسایشگاه و جذب کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم ، اقدام به برگزاری بازارچه خیریه ، در پارک خانواده کردند.

بازارچه خیریه به نفع کودکان معلول

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، کودکان معلول ذهنی آسایشگاه که با مشکلات عدیده ای از قبیل توانبخشی- درمان و نگهداری مواجه هستند، نیاز به حمایت سازمانها و گروه های مردمی دارند که در این راستا ، انجمن بانوان نیکوکار استان البرز با برپایی بازارچه خیریه ای را به مدت دو شب پنجشنبه و جمعه از ساعت 18 الی 21 در محل پارک خانواده برگزار شد.

اعضای انجمن بانوان عهده دار غرفه های لباس، غذا، عرقیات ، لوازم بهداشتی و ... می باشند با همکاری و همدلی اقدام به فروش اقلام به نفع کودکان کهریزک می کند.

حمیده نظری دوست مدیر انجمن بانوان نیکوکار استان البرز هدف از برگزاری بازارچه ها توسط انجمن را برای جمع آوری کمک های مردمی به نفع کودکان کهریزک ، معرفی آسایشگاه و تبلیغات از طریق بنر و برشور های تبلیغاتی و عضو گیری نیکوکارانی که قصد همکاری برای کارهای اجرایی را دارند ، می داند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی