اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112926033

شهرک آپادانا تحت پوشش حمل ونقل قرار گرفت

کد: 13950614112926033

http://goo.gl/MFvFDs

، تهران , (اخبار رسمی): معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه 5 با راه اندازی خط اتوبوسرانی در شهرک آپادانا این شهرک تحت پوشش سرویس دهی حمل ونقل عمومی قرارگرفت.

شهرک آپادانا تحت پوشش حمل ونقل قرار گرفت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه5 ،باقراسدی،معاون حمل ونقل وترافیک منطقه با اعلام این خبرگفت:با راه اندازی این خط اتوبوسرانی سرویس دهی در مسیر شهرک آپادانا، شهید رحمانی، دانش، جناح جنوب، جنــاح شمــال، دوربـرگـــردان گـلاب، جنــاح جنــوب، سـازمـان آب تا پایانة مترو صادقیه انجام می شود.

وی  همچنین از راه اندازی خط اتوبوسرانی در شهرک اکباتان خبردادوگفت:با راه اندازی این خط فاز 1،2و3 اکباتان تحت پوشش سروسی دهی اتوبوسرانی قرار می گیرد
معاون  شهردار منطقه تصریح کرد:درسال گذشته براساس  مصوبات کمیتة محلی و منطقه‌ای خط اتوبوس گردشی اکباتان در دستورکار منطقه قرار گرفت و مسیر آن به گونه‌ای طراحی شد که موجب اتصال3 فاز شهرک اکباتان به یکدیگر و همچنین به ایستگاه مترو شهرک گردیده و در مسیر خود از پایانة آزادی، پایانة مترو صادقیه و صادقیه عبور نموده و شهرک آپادانا را نیز تحت پوشش قرار می داد.
وی افزود: با توجه به طولانی بودن مسافت تحت پوشش وهمچنین زمان سفر نارضایتی شهروندان را موجب شد که پس ازبررسی  سرویس دهی اتوبوسرانی از طریق دو خط مجزا صورت می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهرداری تهران

در سال‌ 73 و در راستای‌ تحقق‌ بیشتر اهداف‌ بازرگانی‌ و برآوردن‌ نیازهای‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ با تغییر مدیریت‌ سازمان‌ تحولات‌ اساسی‌ در نحوه‌ اداره‌ سازمان‌ و نگرش‌ مدیریت‌ به‌ مسائل‌ انفورماتیکی‌ شهرداری‌ پدید آمد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه