اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112956095

در سایت اسکان اضطراری پارک سرخه حصار برگزار شد

مانور آمادگی در برابر بحران

کد: 13950614112956095

http://goo.gl/qzDyT0

، تهران , (اخبار رسمی): مانور آمادگی در برابر بحران با محور پناهگیری و تخلیه امن اضطراری در سایت اسکان اضطراری پارک جنگلی سرخه حصار در منطقه 13 برگزار شد.

مانور آمادگی در برابر بحران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، این مانور با هدف پایدارسازی گروه های داوطلب مردمی و سازمان های امدادی و اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران منطقه برگزار و  داوطلبان به تمرین چگونگی کنترل استرس، اقدام سریع، پناهگیری، امداد و نجات مصدومان، تخلیه امن اضطراری و برپایی چادر اسکان اضطراری پرداختند.

نشست فصلی ستاد مدیریت بحران محله سرخه حصار به منظور بررسی چگونگی برگزاری کلاس های آموزشی مدیریت بحران به صورت مستمر، جذب نیروهای جدید داوطلب مردمی، پایدارسازی و به روزرسانی دانش دوامیان برگزار شد.

داوطلبان واکنش اضطراری محلات منطقه 13 و داوطلبان هلال احمر با هدف به روزرسانی دانش امدادی و به منظور پایدارسازی در کارگاه های آموزشی کمک های اولیه و چادرزنی در پارک جنگلی سرخه حصار شرکت کردند.

جلسه هم اندیشی ستاد مدیریت بحران منطقه 13 با مسولان سامانه 137، دفاتر خدمات نوسازی محلات اسدی و صفا با هدف برگزاری کارگاه های آموزشی و مانورهای آمادگی در برابر  بحران به منظور توانمندسازی کارکنان در چگونگی پیشگیری و مقابله با مخاطرات برگزار شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران

سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران یکی از سازمان های زیر مجموعه شهر تهران است که وظیفه برنامه ریزی و انجام اقدامات لازم برای آمادگی شهروندان برای روبرویی با بحران ها و بلایای طبیعی و همچنین مدیریت زمان های بحرانی در شهر را بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه