اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614113025059

مدیر واحد تحقیق و توسعه ایران تندر مطرح کرد

تلاش برای رونق بیشتر کسب وکار مناقصه گران

کد: 13950614113025059

http://goo.gl/8htHrI

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر واحد تحقیق و توسعه ایران تندر باتأکید بر همت تمام بخش ها برای کاهش قیمت تمام شده سرویس ها با حفظ کیفیت گفت: هم اکنون بسیاری از خدمات ایران تندر مانند خدمات واحد مشاوره بصورت رایگان ارائه می شود.

تلاش برای رونق بیشتر کسب وکار مناقصه گران

به گزارش روابط عمومی ایران تندر ، مهندس کلاته در پانزدهمین جلسه شورای اقدام و عمل ایران تندر که با موضوع بررسی پیشنهادات و نیازهای کنونی مناقصه گران کشور برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه در حال گذر از رکود هستیم همه باید برای خروج سریعتر از رکود  تلاش کنیم و پیشنهادات مرتبط چند هلدینگ بزرگ کشور را در این زمینه حتما تا پایان سال اجرا خواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه ایران تندر تمام تلاش خود را جهت شفاف سازی وضعیت بازار فعلی کشور انجام می دهد ، تصریح کرد: باید پیگیر این مسئله باشیم که مناقصه گران آمار درست و واقعی از مناقصات ایران و کشورهای همسایه در زمینه کاری خود دریافت کنند .

کلاته با اشاره به ارائه چند گزارش شفاف سازی در زمینه مناقصات از ابتدای سال جاری بیان کرد: با توجه به این که اکنون در سراسر کشور پوشش خدمات دریافت اسناد ایران تندر ارائه می شود پیگیر مناقصه گزارانی که به هر دلیلی مقررات برگزاری مناقصه را رعایت نمی کنند هستیم و در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد .

وی افزود: برای مشترکان سرویس های VIP هم اکنون خدمات مشاوره مناقصات بصورت رایگان ارائه می شود و بدنبال ایجاد راهکارهای جدید به منظور رونق بیشتر کسب و کار مناقصه گران محترم بصورت جدی هستیم .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران تندر

ایران تندر با سابقه بیش از 10 سال فعالیت، کلیه اطلاعات «مناقصه‌ها»،«مزایده‌ها»،«ارزیابی کیفی»،«فراخوان‌ها» و دیگر اطلاعات مورد نیاز مدیران نظیر «نرخ‌های ارز»،«شاخص‌های اقتصادی» و«نمایشگاه‌ها» را روزانه بر اساس زمینه‌های فعالیت شما طبقه‌بندی شده و طی ساعات اداری از طریق «سایت»،«ایمیل»،«فاکس»و «پیام کوتاه» به همراه اسناد شرکت در مناقصات یا مزایدات را برای شما ارسال می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]