اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113645070

بزودی نواخته می شود

زنگ مدرسه برای کودکان مهدکودک کهریزک

کد: 13950615113645070

http://goo.gl/8bDilw

، تهران , (اخبار رسمی): 24 کودک 6 ساله با گذراندن دوران پیش دبستانی در مهد کودک آسایشگاه خیریه کهریزک آماده رفتن به مدرسه می شوند.

زنگ مدرسه برای کودکان مهدکودک کهریزک

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مهدکودک آسایشگاه خیریه کهریزک با نگهداری  از 99 کودک حاضر به مادران آنان این فرصت را می دهد تا در طول شبانه روز وبا آرامش در محل کار خود حاضر شوند.

شیما هدایتی مسئول مهدکودک آسایشگاه خیریه کهریزک با بیان این مطلب یادآور شد:درطبقه بندی شرایط سنی کودکان حاضر (99 کودک)در این مهدکودک، نوزادان ،نوپا،4 ساله ،5 ساله ودر نهایت 6 ساله را نگهداری می کنیم .

وی تصریح کرد:انواع آموزشهای ابتدایی و بازیهای کودکانه را به فرزندان عزیز پرسنل می دهیم و آنها نیز در طول این سالها با فراگیری این آموزشها، اوقات خوشی را در خانه دوم خود سپری می نمایند.

هدایتی درباره چگونگی آموزشهای کودکان پیش دبستانی نیز گفت:فرزندان شش ساله ای که با فراگیری انواع آموزشها در این مهد آماده رفتن به مدرسه می شوند، به آن حد از توانایی می رسند که به راحتی در کلاس درس و مدرسه به فراگیری دروس مختلف بپردازند. آموزشهایی چون لوحه نویسی وشکوفایی هوش، مفاهیم ریاضی و علوم، آموزشهای قرآنی و سایر موارد مورد نیاز، از جمله اقدامات آموزشی است که برای این عزیزان در برنامه کاری قرار دارد.

شیما هدایتی با آرزوی روزهای خوش برای همه فرزندان کارکنان بویژه کودکانی که در این مهد زندگی می کنند و آموزش می بینند از خانواده های کودکان مهدکودک خواست با ارائه پیشنهادات خود در شکوفایی هرچه بهتر و بیشتر مهد کودک مجموعه، مربیان آینده سازان کشور را راهنمایی کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]