اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113655070

آئین نکوداشت دکتر حکیم زاده برگزار شد

کد: 13950615113655070

http://goo.gl/Z33WpA

، تهران , (اخبار رسمی): در آئین نکوداشت شادروانمحمد رضا حکیم زاده بنیانگذار آسایشگاه خیریه کهریزک، از تندیس آن بزرگمرد کهریزکی به عنوان نمادی از یک پزشک متعهد و دلسوز رونمایی شد.

آئین نکوداشت دکتر حکیم زاده برگزار شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با حضور جمعی از مقامات کشوری و پزشکان منتخب از سراسر کشور، مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک ومدیران و کارکنان مجموعه، آئین نکوداشت شادروان محمدرضا حکیم زاده موسس آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.در این ویژه برنامه همچنین از مقام والای جمع کثیری از پزشکان متعهد و دلسوز کشور که با اقدامات انساندوستانه خود همچون دکتر حکیم زاده ، باری از دوش نیازمندان جامعه برمی دارند، به شایستگی تجلیل به عمل آمد.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از نمایندگان مجلس از جمله مسعود پزشکیان نایب رئیس و نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، محسنی بند پی رئیس سازمان بهزیستی کشور،زالی رئیس سازمان نظام پزشکی ،  نوربخش ریاست سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولین کشوری حاضر در این مراسم بودند که هریک در وصف انجام امورعام المنفعه و ایجاد و گسترش خدمات انساندوستانه به اقشار آسیب پذیر جامعه به ایراد سخنرانی پرداختند.

در بخشی از این مراسم گروه سرود ناشنوایان (آوای دستان) با اجرای قطعات شاد، تحسین همگان را برانگیختند.همچنین تنی چند از هنرمندان معلول ساکن در آسایشگاه قطعاتی از شعر و سرود را در وصف امور خیرو خیر خواهی به اجراء گذاشتند. دربخش دیگری از این رویداد بزرگ، دلنوشته ای از شادروان دکتر محمد رضا حکیم زاده در قالب کلیپی تصویری به سمع و نظر حاضرین رسید.

در قسمتی از این دلنوشته آمده است:"در آن سالها که من رئیس بیمارستان فیروز آبادی بودم، هنگام خروج از بیمارستان می دیدم که عده ای مفلوک و بینوا در گوشه پیاده رو بدون سرپناه مانده اند. با این وجود نمی توانستم بیمارستان را وادار نمایم تا تخت فعال مرکز را برای نگهداری از آنان در اختیارشان قرار دهد. با این اوصاف و بدون توجه به عواقب احتمالی ، در سال 1351 با پذیرش چند بیمار در بیمارستان متروکه امین الدوله کهریزک، کار را آغاز کردم...."

یادواره شادروان محمدرضا حکیم زاده در حالی به کار خود پایان داد که به یُمن نیات پاک آن عزیز کهریزکی و در طول 44 سال از عمر گرانمایه این مجموعه بزرگ خیریه، حمایت های بی دریغ مردمی چراغ این خانه را روشن نگاه داشته وبه لطف و عنایات خداوند دوستدار مهربانیها، از این پس نیز اینچنین خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه