اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114725809

نگهداری ازتأسیسات نفتی سیاست‎ شرکت آغاجاری

کد: 13950615114725809

http://goo.gl/vZQqMn

، تهران , (اخبار رسمی): در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، تعمیرات اساسی ایستگاه های تقویت فشار گاز 3 و 5 انجام شد.

نگهداری ازتأسیسات نفتی سیاست‎ شرکت آغاجاری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران، مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با اعلام این خبر افزود: با توجه به سیاست های اصلی اقتصاد مقاومتی و لزوم توجه ویژه به نگهداری تأسیسات در صنعت نفت، تعمیر اساسی ایستگاه های تقویت فشار گاز شماره 3 و 5 آغاجاری با تلاش و ابتکار همکاران نگهداری و تعمیرات و اداره تأسیسات تقویت فشارو تزریق گاز انجام شد.

منوچهر آرزومند تصریح کرد: در این عملیات که با استفاده از توان و امکانات و ظرفیت داخلی شرکت صورت گرفت بیش از 120 تجهیز از انواع شیرهای برقی، شیرهای کنترل ایستگاه، سوئیچ های سطح مایع و تنظیم کنترل کننده های فشار و دما مورد تعمیر اساسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعمیرات اساسی و تنظیم کلید فشار سنج ها و نشان دهنده های دما و بازرسی و اندازه گیری روزنه های اروفیس ها از دیگر اقدامات انجام شده در تأسیسات تقویت فشار گاز 3 و 5 آغاجاری بوده است.

آرزومند افزود: یکی از سیاست های اصلی شرکت آغاجاری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، پیشگیری و نگهداری بهینه از تأسیسات نفتی موجود با حداقل هزینه و حداکثر پتانسیل و توانمندی منابع انسانی در این شرکت است که همکاران در بخشهای عملیاتی و تعمیراتی با توجه به این اصل مهم با تمام تلاش در حال فعالیت بصورت شبانه روزی هستند.

ایستگاه های تقویت فشار گاز 3و5 آغاجاری در سال های 75 و 69 جهت دریافت گازهای همراه نفت و ایجاد فشار افزایی طی دو مرحله و انتقال گاز به کارخانه گاز و گازمایع 300 آغاجاری احداث شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته