اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114796186

با حضور 1400 فعال حوزه تجارت و کسب و کاردر سالن همایش های برج میلاد

بزرگترین کنفرانس مدیریت بازایابی برگزارشد

کد: 13950615114796186

http://goo.gl/PGCp8I

، تهران , (اخبار رسمی): بزرگترین کنفرانس ملی مدیریت بازاریابی و کارآفرینی میزبان بیش از 1400 نفر از فعالین حوزه تجارت و کسب و کار با سخنرانی اساتید به نام مدیریت به سعی باشگاه مدیران موفق برگزار شد.

سخنرانی شاهین فاطمی مدیر عامل درسا

به گزارش روابط عمومی درسا، بزرگترین کنفرانس ملی مدیریت بازاریابی و کارآفرینی چهارم شهریور ماه برج میلاد تهران میزبان بیش از 1400 نفر از فعالین حوزه تجارت و کسب و کارهای بخش خصوصی، سازمان های شهری و مدیران اقتصادی کشور بود.  در این کنفرانس اساتید به نامی چون پروفسور مسعود حیدری، پروفسور عبدالحمید ابراهیمی، دکتر محمدرضا نظری، دکتر محمد بلوریان تهرانی،  بهروز فروتن حضور داشتند و در باب مدیریت بازاریابی و تجارب کار آفرینی به سخنرانی پرداختند.
در این کنفرانس توسعه بسترهای کارآفرینی، اندیشه های جهانی سازی فرآیندهای بازاریابی و برندسازی بر مبنای الگوهای نوین مورد بحث و تدریس سخنرانان قرار گرفت. 

در این میان شاهین فاطمی مدیر عامل درسا نیز در باب پرسنل سازمان، مدیریت کسب و کار و برندینگ سخنرانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش