اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990408439716186

مسیرها و چشم اندازهای درسا

نگاهی به کمپین‌های ارتباطی درسا

کد: 13990408439716186

https://bit.ly/3i6w4Q9

، تهران , (اخبار رسمی): درسا در آستانه‌ی 30 سالگی وقتی که بیش از 3 سال است که به عنوان یکی از شرکت‌های دارنده‌ی گواهینامه رسمی سواروسکی در بازار شناخته شده، نوید مسیری نو را به مخاطب خود می‌دهد.

تغییری بزرگ در راه است
نگاهی به کمپین‌های ارتباطی درسا

برند درسا پس از نزدیک به سه دهه فعالیت که با توسعه‌ی موفق برند و فضاهای فروشگاهی همراه بود و تجربه‌ای جدید از خرید لوکس را به مشتری ایرانی عرضه کرد، حالا در آستانه‌ی مسیری نو قرار دارد. یکی از چشم‌اندازهای مهم درسا ورود به بازارهای جهانی با تاکید بر هویت ایرانی و کلیدواژه‌ی "تهران 1370" (محل و تاریخ تولد درسا) است که همواره در لوگو و حتی برخی از محصولات خود به آن اشاره می‌کند.

حالا درسا در آستانه‌ی 30 سالگی وقتی که بیش از 3 سال است که به عنوان یکی از شرکت‌های دارنده‌ی گواهینامه رسمی سواروسکی در بازار شناخته شده و نوید مسیری نو را به مخاطب خود می‌دهد.

آغاز راه جدید، پاییز و زمستان 1398

درسا، یکسال قبل از زمان موعود برای معرفی هویت جدید خود ندای تغییرش را به گوش مخاطبان خود رساند. کمپین «فصل سوم تغییر» با تصاویر گلیچ، نوید یک تغییر بزرگ در درسا را داد و زمستان 98 نیز با شعار «از همین حالا، فردا» به آینده‌ای اشاره کرد که درسا از همین امروز به فکر خلق آن است. آینده‌ای که قرار است سبک زندگی تهران آینده را به مخاطب معرفی کند.

وقفه‌ای کوچک، بهار 1399

در زمستان 1398، جریان اپیدمی ویروس کوید 19 مسیر همه بیزنس‌ها و اقتصاد جهان را دستخوش تغییرات فراوان کرد. بدین ترتیب درسا نیز وقفه‌ای کوچک در مسیر کار خود بوجود آورد و با کمپین «به زندگی چشمک بزن» در بهار 1399 درباره‌ی چشمکی به زندگی با محوریت تقویت حس خوب و امید با مخاطبان صحبت کرد و تلاش کرد با نگاهی کارتونی و زبانی نرم و ساده، غول بزرگ کرونا را در نظر مخاطب قابل مبارزه و شکست جلوه دهد.

پیامی نو به مخاطب، تابستان ۱۳۹۹

پس از پایان کمپین بهار درسا به مسیر قبلی خود بازگشت و در کمپین تابستانی‌اش با شعار «تو به تنهایی زیبایی»، دو هدف اصلی را دنبال می‌کند: 1. مخاطبی را که به علت بازماندن از معاشرت‌های اجتماعی از توجه به خود غافل شده بود، مجدد به توجه به ظاهر و زیبایی خود دعوت می‌کند. 2. به مخاطب یادآوری کرد که برای زیبا و شیک بودن نیازی به تایید دیگران ندارد و حتی وقتی در جمع حضور ندارد و با رعایت‌ پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به زندگی مشغول است، به خاطر خودش زیبا و شیک باشد.

در ادامه این مسیر درسا با معرفی شعار برند خود قصد دارد توجه مخاطب را به سمت ریشه‌ها و گنجینه‌های درونش دعوت کند. پس باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و این شعار که قرار است به عنوان کلیدی‌ترین عبارت این برند، مسیر و چشم‌انداز او را تعریف کند، چیست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]