اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991204492706186

با همکاری درسا و شبکه جهانی یوسرن گردهمایی ارزش‌های سازمانی برگزار شد

کد: 13991204492706186

https://bit.ly/3bx8ZU7

، تهران , (اخبار رسمی): برند درسا و شبکه جهانی یوسرن با هدف بررسی اهمیت ارزش‌های سازمانی در مدیریت منابع انسانی، نشستی خصوصی را در روز جمعه اول اسفند ماه در محل خانه درسا در تهران برگزار کردند.

با همکاری درسا و شبکه جهانی یوسرن گردهمایی ارزش های سازمانی برگزار شد
با همکاری درسا و شبکه جهانی یوسرن گردهمایی ارزش‌های سازمانی برگزار شد

این رویداد 3 ساعته با حضور اساتید و فعالان حوزه منابع انسانی، برندینگ و مدیریت و همچنین مدیران یوسرن برگزار شد و با سخنرانی‌هایی از سوی این اساتید همراه بود. شاهین فاطمی، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل درسا در خصوص ارزش‌های اصلی سازمان (core values) صحبت کرد. نیما رضایی، بنیانگذار شبکه جهانی یوسرن به معرفی یوسرن و اقدامات این شبکه جهانی پرداخت. دکتر رامین سمیع زاده،  دبیر مرکز نمایشگاهی ایران مال و دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون درباره ارزش های سازمانی پایدار صحبت کرد. دکتر شهریار شفیعی،  رئیس هیئت علمی آکادمی برند ایران و پایه گذار مفاهیم برند در ایران درباره برند کارفرمایی صحیت کرد و درسا جلایی مدیر منابع انسانی پرسیس ژن درباره اهمیت ارزش های سازمانی در مدیریت منابع انسانی، سخنرانی خود را ارائه داد.

درسا در مسیر جهانی شدن خود و همچنین معرفی و توسعه سازمان‌های آینده، اقدام در برگزاری رویدادهایی از این دست را در برنامه‌های خود قرار داده است و یوسرن نیز با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمیِ اخلاق محور و بشر دوستانه در اجرای این رویداد همکاری کرده است. 

یوسرن (USERN) شبکه ی جهانی آموزش و پژوهش علمی است که مخفف Universal Scientific Education and Research Network می باشد. این شبکه در اواخر سال 2015 تاسیس و اساسنامه آن نوشته شده است. 
یوسرن با هدف گسترش آموزش و پژوهش علمیِ اخلاق محور و بشر دوستانه و در نهایت پیشرفت علم برای اهداف غیرنظامی و مصالح عمومی در 22 رشته علمی در دنیا ایجاد شده است. موسس یوسرن، دکتر نیما رضائی هدف از تاسیس این شبکه را از بین بردن هر گونه مرزی برای علم و دانش مطرح می کند.

مرزهای بین رشته های مختلف با فوق تخصصی شدن رشته ها روز به روز بیشتر می شود و مرزهای جغرافیایی هم می تواند مانع پیشرفت سریع علم شود. مرز دیگری که در روابط علمی افراد به چشم می خورد مرز میان دانشمندان با تجربه و پژوهشگران و دانشمندان جوان است. ایجاد یک شبکه علمی جهانی برای گسترش ارتباطات علمی بدون مرز بین رشته ای، مرز جغرافیایی و مرز میان دانشمندان با تجربه و جوان چشم اندازی است که یوسرن برای رسیدن به آن در تلاش است.
بورد مشاورین علمی این شبکه متشکل از دانشمندان یک درصد برتر تمام 2۲ رشته علمی که توسط ESI معرفی شده اند و برندگان جایزه نوبل، ابل و جایزه یوسرن هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش