اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970827328736186

چرم درسا با هدف همراهی توسعه دانش و حمایت از طراحان خلاق از این مراسم حمایت کرد

همراهی دوباره درسا با باشگاه ساختمان‌های پارسیان

کد: 13970827328736186

https://goo.gl/LrSvHP

، تهران , (اخبار رسمی): 26 آبان ماه سال جاری، هشتمین اجلاس برترین برج سازان ایران توسط باشگاه ساختمان‌های پارسیان در مجموعه فرهنگی هنری آسمان و با حضور تعدادی از فعالان صنعت ساختمان، طراحان، معماران صاحب‌نام و مسئولان برگزار شد.

 همراهی دوباره درسا با باشگاه ساختمان های پارسیان
چرم درسا با هدف همراهی توسعه دانش و حمایت از طراحان خلاق از این مراسم حمایت کرد.

چرم درسا با هدف همراهی توسعه دانش و حمایت از طراحان خلاق از این مراسم حمایت کرد.

26 آبان ماه سال جاری، هشتمین اجلاس برترین برج سازان ایران توسط باشگاه ساختمان‌های پارسیان در مجموعه فرهنگی هنری آسمان و با حضور تعدادی از  فعالان صنعت ساختمان، طراحان، معماران صاحب نام  و مسئولین برگزار شد. هدف از این گردهمایی، ضمن آشنایی برترین برج سازان کشور با طراحان و معماران خلاق ایرانی و تولیدکنندگان این حوزه، تبادل تجربه و دانش پیشکسوتان  بود.

در این مراسم، دکتر سید محمد دهقانی (مدیرعامل مجتمع کارخانجات سالار)، نوید جمشیدی (سردبیر روزنامه آنلاین)، مهندس اسماعیلی دهقانی (مدیرعامل شرکت هوشمند سازی هانتا) و مهندس بیژن خطیبی (عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندس ساختمان استان تهران) از مسائل و موضوعات متعددی در حوزه ساختمان سازی سخن گفتند و در خاتمه از جناب مهندس علیرضا کفیلی به عنوان پیشکسوت معماری، تعدادی از سازندگان پروژه های لوکس ساختمانی منطقه یک تهران و برندهای حامی این اجلاس تجلیل شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس