اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980422384426186

شروع فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران

کد: 13980422384426186

http://bit.ly/30ySShA

، تهران , (اخبار رسمی): این شورا هدفی جزء توسعه، ارتقاء، افزایش و بهبود برندهای ایران ندارد. نام این شورا، «شورای عالی برندهای ایران» گذاشته شده است و موسسان آن معتقدند باید برندسازی در ایران توسعه بیابد و فقط تمرکز بر چندین برند نباشد.

شروع فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران
شروع فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران

دنیای آینده‌، دنیای جنگ برندها است و اقتصاد دنیا دست برندها افتاده است. در واقع مجموع برندهای فعال در دنیا دانش، اقتصاد، ارزش افزوده و اشتغال را ایجاد می‌کنند

انتخابات اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران، روز سه‌شنبه 18 تیرماه امسال از ساعت 17 با حضور پیشکسوتان صنعت نساجی و پوشاک از جمله آقایان هاکوپیان، نیری و .... همین‌طور اعضای اتحادیه در بازرگانی، صنایع و معادن ایران برگزار شد.

این مراسم با خوش‌آمد گویی رئیس اتحادیه آغاز شد وبا ارائه گزارش دوره‌ای فعالیت‌های اتحادیه ادامه یافت. 

برخلاف دوره‌های پیشین، بسیاری اعضای اتحادیه شرکت کردند تا برای ساختن راه فردای صنعت نساجی و پوشاک بهترین‌ها را انتخاب کنند. 

مهم‌ترین اتفاق این مراسم، اعلام رسمیت فعالیت شورای عالی برندهای پوشاک ایران از سوی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بود؛ شورایی که سال‌هاست بن‌مایه‌های آن شکل‌گرفته و هدف اصلی آن آشنا ساختن صاحبان کسب‌وکار پوشاک با مفاهیم استاندارد برندینگ، آموزش و رشد منابع انسانی سازمان است. شاهین فاطمی مدیرعامل و هم بنیان‌گذار چرم درسا از اهمیت شکل‌گیری این بخش در اتحادیه و اهداف و چشم‌انداز این شوراء گفت. 

مدیرعامل درسا به این امر تأکید کرد که این شورا هدفی جز توسعه برندهای ایران ندارد و در ادامه گفت، برندسازی هدفمند در بخش تولید پوشاک نه‌تنها برای کشور ما ارزش جهانی به همراه دارد، بلکه منجر به اشتغال‌زایی و اشتغال سازی در ساختار کلی یک سازمان نیز می‌شود. 

این مراسم در ساعت 19 با اعلام آراء نهایی به پایان رسید و افراد به ترتیب؛ بهرام شهریاری با ۱۳۰ رأی، مهرداد زکی پور با ۱۲۵ رأی، شاهرخ جعفری با ۱۱۸ رأی، مجید نامی با ۱۱۲ رأی، منصور الیاسی با ۱۰۸ رأی، عباس سرشار زاده با ۱۰۱ رأی، سالار دینی با ۹۹ رأی، عمادالدین کبیری با ۹۶ رأی، امین مقدم با ۸۸ رأی، احمد صادقی قهرود ی با ۸۷ رأی، وحیده سلیمی با ۶۱ رأی به عنوان اعضای هئیت مدیره جدید انتخاب شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | مد و لباس