اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980215365666186

تجلیل از شاهین فاطمی در جشنوراه ملی تلاشگران کیفیت

کد: 13980215365666186

http://bit.ly/2Y5quT9

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت کشور در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد.

تجلیل از شاهین فاطمی در جشنوراه ملی تلاشگران کیفیت
تجلیل از شاهین فاطمی در جشنوراه ملی تلاشگران کیفیت

صبح روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه، هفتمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کشور، در محل سالن همایش‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. در این جشنواره عبدالله جاسبی، رئیس شورای سیاست‌گذاری کیفیت کشور و احمد پورفلاح، محمدرضا بهرامن، بهروز فروتن، سیدمحمدمهدی هادوی، بهروز ریاحی و مرتضی بهشتی از اعضای شورای سیاست‌گذاری کیفیت کشور و فعالان اقتصادی حوزه صنعت، بازرگانی، فرهنگ و هنر و علم و فناوری حضور داشتند. 

ابتدا بهروز ریاحی، دبیرکل جشنواره از اهمیت برگزاری جشنواره تلاشگران کیفیت گفت و از تلاقی روز دوازدهم اردیبهشت‌ماه با دو روز معلم و هفته کارگر.

او معلم را پرورش‌دهنده انسان خواند و کارگر را آفریننده محصول، کالا و خدمات خطاب کرد. بعد از آن ریاحی از یاد و خاطره مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت که در سه جشنواره قبلی یعنی از جشنواره چهارم تا ششم در مراسم حضور داشته و 10 روز قبل از فوت خود درباره امکان تدوین سیاست‌های کلی کیفیت گفته بود تا این امکان فراهم شود این سیاست‌ها برای ادامه راه تدوین شود. 

در ادامه عبدالله جاسبی، رئیس اسبق دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری کیفیت کشور سخنرانی کرد. او با اشاره به شرایط اقتصادی کشور گفت: «همه می‌دانیم که در این روزهای سخت اقتصادی پرداختن به کیفیت چه میزان سخت و طاقت‌سوز ولی هم‌زمان الزامی است. وقتی مجموعه شرایط به‌گونه‌ای پیش می‌رود که تولید و خدمت با کمترین بازده مالی در چرخه عدم تعادل عرضه و تقاضا با مجموعه فشارها روبرو می‌شود، کیفیت یکی از قربانیان بالقوه است.»

جاسبی به انقلاب چهارم صنعتی و ابعاد آن اشاره کرد: «انقلاب صنعتی همه حوزه‌ها را در برگرفته است و پسوند four» point zero» در ادامه همه حوزه‌های اقتصادی از کشاورزی تا کسب‌وکارهای نوین و فعالیت‌های حوزه‌های متعدد نمایشگر نگاه نوین بر مبنای رویکرد فناوری محور است.»

بخش دوم این نشست با عنوان «تجلیل از تلاش‌گران» ادامه یافت. در این بخش ابتدا بیانیه هیات داوری توسط سیدمحمدمهدی هادوی خوانده شد و بعد از آن در چهار سطح «تندیس»، «مدال»، «نشان» و «لوح تقدیر» از تلاش‌گران کشور در حوزه صنعت، بازرگانی، فرهنگ و هنر و دانش تجلیل شد که از شاهین فاطمی هم بنیانگذار و مدیرعامل گروه چرم درسا به عنوان کارآفرین تقدیر به عمل آمد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید