اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980209364106186

ششم اردیبهشت ماه رویداد بزرگ دیگری در خانه درسا برگزار شد

رویداد بزرگداشت معماران فرهیخته ایران در خانه درسا

کد: 13980209364106186

http://bit.ly/2J0Ld6l

، تهران , (اخبار رسمی): بعدازظهر جمعه 6 اردیبهشت‌ماه، خانواده بزرگ، بنیان‌گذاران و مدیران ارشد برند درسا به همراه مهندس چنگیزپو مدیرعامل باشگاه ساختمان‌های پارسیان بار دیگر افتخار میزبانی فرهیختگان هنر معماری ایران از جمله دکتر سیاوش تیموری استاد و اندیشمند این حوزه را داشتند.

رویداد بزرگداشت معماران فرهیخته ایران در خانه درسا
رویداد بزرگداشت معماران فرهیخته ایران در خانه درسا

این هم‌نشینی با خوش‌آمد گویی و صحبت‌های شاهین فاطمی (هم بنیان‌گذار و مدیرعامل) برند درسا با موضوع تهران آینده هنر معماری ایرانی آغاز شد.

شاهین فاطمی در صحبت‌های خود گفت: معماران در هر کجای دنیا، زیبایی می‌سازند و زندگی را رقم می‌زنند. ما صاحب شهر و کشور زیبایی هستیم و هر کدام از ما برای حفظ این زیبایی مسئولیم، چرا که پایداری اصالت و تمدن این سرزمین بدون متعهد بودن ما نسبت به آن میسر نیست پس تلاش خواهیم کرد که با هم شهر زیباتری بسازیم چرا که برای سازندگی باید از همین حالا شروع کنیم.

یکی از ارزشمندترین اتفاقات این مراسم، پیمان بستن معماران بزرگ و نواندیش ایرانی برای حفظ زیبایی چهره شهر و مقابله با زشت شدن آن بود، همه مهمان هنرمند خانه درسا روی یک تابلو با نوشته ی معماری ایرانی عهدی همیشگی برای ساختن تهران آینده ثبت کردند.

از دیگر اتفاق‌های مهم این مراسم، حضور اعضای هیئت‌مدیره موسسه و خانواده بهنام دهش پور بود که فرصتی ایجاد کرد تا لیلی رضایی مدیرعامل، مأموریت، اهداف و ارزش‌های این موسسه را در راستای حمایت از افراد مبتلابه سرطان و توانمندسازی آن‌ها برای زندگی امروز و آینده‌ی بهتر بازگو کند.

این همنشینی با صحبت های استاد سیاوش تیموری در مورد اهمیت حفظ فرهنگ و تمدن ایرانی در معماری تهران و ایران به پایان رسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

درسا

درسا فعالیت خود را از سال 1371 آغاز کرد و با نگاه خلق سبک زندگی فاخر هم اکنون با برندهای "چرم درسا"، "خانه درسا"، "کافه درسا" و جواهرات درسا با همکاری برند سواروسکی فعالیت خود را در سطح بین المللی نیز گسترش داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار