اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115395070

بانوی مدال آور در کهریزک

کد: 13950616115395070

http://goo.gl/qBmfYp

، تهران , (اخبار رسمی): بانوی تکواندو کار ایران به دیدار مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز رفت.

بانوی مدال آور در کهریزک

  به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ،کیمیا علیزاده، بانوی مدال آور تکواندوی ایران با هماهنگی انجمن بانوان نیکوکار استان البرز به دیدار مددجویان این مرکز رفت.

در ابتدای حضور مورد استقبال کودکان معلول زیر 14 سال مرکز نگهداری شبانه روزی ساختمان نیلوفر قرار گرفت و با دسته گل اهدایی کودکان همراه آنها شد. کیمیا علیزاده گفت: خوشحال هستم که در کنار این بچه ها هستم و من وظیفه خودم میدانم که به این بچه ها سر بزنم ، به هر حال هرکسی یک عقیده ای دارد و من سعی می کنم هر کاری که از دستم بر بیاید برای این بچه ها انجام دهم .او افزود: قادر به توصیف احساسم نیستم اینها فرشته هایی هستند که من بسیار خوشحالم که امروز در کنارشان هستم.

علیزاده به دیدار سالمندان و معلولان جسمی حرکتی نیز رفت ، سالمندان با دیدن او به استقبالش رفتند و خوش آمدگفتند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]