اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116575797

تکنیک های ساده برای داشتن زندگی موفق

کد: 13950617116575797

http://goo.gl/FpDJus

، تهران , (اخبار رسمی): وقتی زندگی زیبا می شود که زیبا زندگی کردن رابیاموزیم و به آن ها عمل کنیم.

تکنیک های ساده برای داشتن زندگی موفق

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی ،بخشش و مهربانی از صفات زیبای خداوند متعال است و انسان هایی که با چنین خصوصیتی در صحنه زندگی حضور دارند ، در واقع آرامش عمیقی را برای خود مهیا می سازند ، چرا که وقتی انسانی از بخشش دیگران امتناع کند در واقع ترجیح می دهد در غم و غصه های گذشته باقی بماند و همواره کینه دیگران را در دل داشته باشد، عفو کردن دیگران در واقع لذت بردن از زمان حال و خلق آینده ای زیباست.

ذهن خود را سرشار از موفقیت کنیم

 اشخاصی در صحنه زندگی و کار موفق خواهند شد که در ابتدا این موفقیت و پیروزی را در ذهن خود ترسیم کرده و با تصویری کاملا روشن و شفاف به سمت تحقق اهدافشان حرکت نمایند و اطمینان داشته باشند که پیروز خواهند شد، هر آنچه ذهن بتواند باور کند قابل دستیابی است به شرطی که با ذهنیتی همواره مثبت باشد و افکار منفی آن را مخدوش نکند.

زیبا زندگی کردن را بیاموزیم

مهارت های زندگی از جمله ابزارهای مهم برای خلق یک زندگی موفق و زیبا می باشند، تا وقتی که ندانیم با خود و اطرافیان چگونه برخورد کنیم ، چگونه انتظار داریم زندگی زیبایی داشته باشیم.

از مشکلات با آغوش باز استقبال کنیم

مشکلات، سازه های یک زندگی موفق هستند به شرطی که نحوه رویکرد ما به آن نگرش حل مسئله باشد و در مقابل مسائل و مشکلاتی که در زندگی ما پیش می آید این سوال را از خود بکنیم که این رویداد برای ما چه پیام مثبتی داشته است، با چنین دیدی ، زندگی زیبا شده و معنا و مفهوم پیدا می کند.

همیشه سپاسگزار داشته هایمان باشیم

انسان هایی که به داشته هایشان فکر می کنند، آرامش به دست می آورند که پیوسته باعث افزایش نعمت ها در زندگی می شود، انسان های شاکر زندگی آرام و موفقی دارند چرا که انسان، جذب کننده بیشترین و شایع ترین افکار خویش می باشد و اگر به زیبایی ها و نعمت های اطرافش بیندیشد، نعمت های بیشتری را جذب می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]