اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117405809

با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران صورت گرفت

آغاز تحویل رسمی ورزشگاه نفت و گاز اروندان

کد: 13950617117405809

http://goo.gl/yCrN4m

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، آیین تحویل رسمی ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر به اداره ورزش و جوانان استان خوزستان برگزار شد.

آغاز تحویل رسمی ورزشگاه نفت و گاز اروندان

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی نفت ایران به استان خوزستان، آیین تحویل رسمی ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر صبح امروز (17 شهریور) با حضور علی کاردر؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران برگزار شد.

پروژه احداث ورزشگاه 15 هزار نفری نفت و گاز اروندان با هدف ایجاد امکانات لازم و فضای مناسب جهت توسعه ورزش فوتبال، بر اساس استانداردهای روز فدارسیون فوتبال آسیا در شهرستان خرمشهر با تخصیص اعتبار افزون بر 527 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 138 هزار متر مربع در مهرماه سال 1390 آغاز شد.

از مشخصات و امکانات این پروژه می توان به دارا بودن زمین چمن به مساحت 7 هزار و 140 متر مربع، پیست تارتان دو و میدانی، سکوی مسقف تماشاچیان با نصب صندلی در دو طبقه با ظرفیت 15 هزار نفر، پارکینگ با ظرفیت حدود 2 هزار خودرو، محوطه سازی، جاده ورودی، خیابان ها و فضا سازی به مساحت 82 هزار متر مربع، برج های روشنایی و سیستم برق اضطراری با دیزل ژنراتور، جایگاه تماشاگران ویژه با امکانات کافی و دو دستگاه آسانسور اشاره کرد.

با اجرای فاز یک پروژه، به منظور انجام فعالیت های تکمیلی و رعایت استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات رسمی فوتبال، فاز دوم پروژه با تامین اعتبار مورد نیاز در آبان ماه سال 1393 آغاز شد که در این راستا انجام فعالیت هایی همچون ساخت سایه بان تماشاچیان در طبقه دوم ورزشگاه، اجرای روکش پیست تارتان دو و میدانی، تکمیل نمای ورزشگاه، نصب صندلی ها و تکمیل جایگاه ویژه و نصب آسانسورها، تکمیل فضای سبز و محوطه، تکمیل پارگینگ، آسفالت محوطه، جاده ها و خیابان ها، نصب برج ها و پایه های روشنایی با پروژکتورهای بخار سدیم، نصب تابلو نشانگر امتیازات، نصب دوربین های مدار بسته و احداث اتاق خبرنگار و نشست مطبوعاتی اشاره کرد.

امکان برگزاری مسابقات رسمی فوتبال و دو میدانی، ایجاد اشتغال برای اهالی منطقه به صورت مستقیم و غیرمستقیم، توسعه فعالیت های ورزشی به ویژه ورزش فوتبال و دو میدانی در میان جوانان و نوجوانان، ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط با تیم ها و باشگاه های برتر کشور، پر کردن اوقات فراغت اهالی با حضور در ورزشگاه و تماشای مسابقات نیز از فواید بهره برداری از این پروژه ورزشی است.

همچنین کارفرما این پروژه شرکت نفت و گاز اروندان بوده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت ملی نفت جمهوری اسلامی ایران

شرکت ملی نفت ایران از سال 1330 تاکنون عهده دار سامان بخشیدن و سیاستگذاری فعالیت های صنعت نفت اعم از اکتشاف، حفاری، تولید، پژوهش و توسعه، پالایش و توزیع نفت، گاز و فرآورده های نفتی و صادرات آن بوده است. این شرکت با در اختیار داشتن ذخیره های عظیم هیدروکربوری، یکی از بزرگترین شرکت های نفتی جهان به شمار می آید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته