اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118315797

"سرعت غیرمجاز" بیشترین تخلف سواری‌های

کد: 13950617118315797

http://goo.gl/pRzbkB

، تهران , (اخبار رسمی): سرعت غیرمجاز، 22 درصد تخلفات سواری‌های کرایه بین شهری است.

"سرعت غیرمجاز" بیشترین تخلف سواری‌های

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس راهور ناجا،سرهنگ احمد کرمی اسد ،رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجااین خبر را اعلام کرد و  درباره جزییات تخلفات سواری‌های کرایه بین شهری گفت: در طول 4 ماهه اول امسال، سواری‌های کرایه بین شهری حدود 28 هزار مورد تخلف داشته‌اند که از این تعداد حدود 22 درصد مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.
رییس مرکز اجراییات پلیس راهور ناجا در ادامه توضیح داد:پس از این تخلف، استفاده نکردن از کمربند ایمنی با 15.5 درصد، نقص در سیستم روشنایی وسیله نقلیه با 9 درصد و سبقت غیرمجاز با 0.4 درصد در رتبه‌های بعدی بیشترین تخلفات رانندگان سواری‌های کرایه بین شهری قرار دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون