اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118385070

رضایت قلبی،سهم نیکوکاران در خدمات انسانی

کد: 13950618118385070

http://goo.gl/j3FwdK

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک خواستار استفاده از همه ظرفیت های موجود در تسهیل زندگی روزانه مددجویان شد.

رضایت قلبی،سهم نیکوکاران در خدمات انسانی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ سرگروه های آقایان و بانوان نیکوکاری که رسالت بهداشت فردی سالمندان و معلولین را در طول هفته بر عهده دارند، در نشستی با محمد رضا صوفی نژاد مدیر و جمعی از مدیران مجموعه شرکت و به بررسی راهکارهای مختلف در تسهیل امور جاری و روزانه پرداختند.

نگاهی به فعالیت های عمده بانوان و آقایان در تلطیف و بهداشت فردی مددجویان، پیگیری وضعیت البسه جدید، یادآوری برنامه پیشگیری از انتقال هر نوع بیماری به شستشو دهندگان، تهیه ملزومات مورد نیاز و توصیه هایی درباره برخی مشکلات پیش رو، عناوین اصلی موضوعاتی بود که در این نشست صمیمی مورد بررسی قرار گرفت.

در همین راستا کبری رستگار سرپرست گروه های نیکوکاری با یادآوری برنامه های مدون موجود در سرویس های روزانه نیکوکاران، گفت:همواره در صدد هستیم امکانات و شرایط طوری تهیه و تنظیم شود که روال جاری و عادی بهداشت فردی مددجویان با نظم دلخواه صورت پذیرد.وی همچنین افزود:با تمام برنامه ریزی ها و پیگیری هایی که صورت می پذیرد، لازم است بصورت مستمر به نیاز هایی که به شکل های مختلف خود را نشان می دهند نیز توجه و در رفع آنها کوشش کرد.

صوفی نژاد،مدیر آسایشگاه هم  با قدردانی از حمایتهای همیشگی گروه های نیکوکاری، یکایک این عزیزان بلند نظر و بی ادعا را استوانه های  محکم کهریزک نامید که به پشتوانه توان و همت آنان، آرامش و آسایش همواره در این مجموعه جاری است. صوفی نژاد تصریح کرد:هیچ منافعی جزء رضایت قلبی از محل این همه تلاشهای چشمگیر و مفید عاید شما خوبان و یاران مهربانتان نمی شود، صدالبته همگان قبول دارید که به دست آوردن رضایت قلبی و نزدیکی بیش از پیش به خدای مهربان، از بهترین داشته های هر انسان خداجو و دین باوری است که به آسانی عاید هر شخصی نخواهد شد.

وی محدودیت های مالی پیش رو را از دیگر معضلات موجود عنوان و تأکید کرد:با تمام تنگناهای فعلی، هرگز فکر نخواهیم کرد که بدنبال تهیه ملزومات و مایحتاج بهداشتی و زندگی مددجویان نباشیم، خوب می دانیم که باید در تسهیل و رفع نیازها مجدانه تلاش کنیم.

مدیر آسایشگاه  با اشاره به اولویت بندی های  سازمان تصریح کرد:از اولین اولویت های ما، بازسازی کلی حمامهای بخشها خواهد بود که نقشی مهم در بهداشت فرد و زندگی سالمندان و معلولین این خانه بزرگ دارد و از نیازهایی است که باید بزودی برطرف شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی