اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118395070

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد

نیازمند امور خیرخواهانه ایم

کد: 13950618118395070

http://goo.gl/v1ilgy

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر گسترش امور خیرخواهانه در کشور تاکید کرد.

نیازمند امور خیرخواهانه ایم

به گزارش  اخبار رسمی به نقل ازروابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختن به جنبش عظیم خیر خواهی را لازمه امروز جامعه دانست و تأکید کرد:امروز بیش از هرزمان دیگری نیازمند نگرشی هستیم که در آن جنبش عظیم خیر خواهی گسترش یابد، جنبشی که در آن بی تفاوتی به همنوعان وجود نداشته باشد، نگاهی از سر عبور و بی اعتنایی دیده نشود ودر یک کلام نگرشی همچون دکتر حکیم زاده تعریف شود که توانست نگاهی متفاوت به همنوع را ایجاد و گسترش دهد.

وی که در یادواره دکتر حکیم زاده سخن می گفت ادامه داد: متأسفانه آمار و ارقام آسیب های اجتماعی نگران کننده است و از آن مهمتر آنکه نوعی بی اعتنایی نیز به وضوح در جامعه قابل مشاهده بوده که باید فکری اساسی در رفع این معضل شود.

وی تصریح کرد:جای بسی خوشحالی است که پزشکان متعهد ما بر این باور هستند که باید از دانش و توان خود در رفع انواع آسیب های اجتماعی بهره گیری نمایند و باارائه سرویس های خیر خواهانه، آن دسته از بیمارانی که نیازمند دریافت خدمات بوده اما توانی برای پرداخت هزینه ها را ندارند، یاری کنند.

ربیعی به نگاه ویژه دولت در سه سال گذشته به حمایت از اقشار آسیب پذیر نیز اشاره کرد و افزود:همواره در طول این سالها وبا انجام برنامه ریزی های گوناگون، برآن بوده و هستیم تا در رفع نیازهای واقعی افراد آسیب پذیر جامعه اقدامات موثر را به انجام رسانیم، اگرچه به صراحت می گویم که بودجه سازمان بهزیستی هرگز کفاف همه برنامه ها بویژه در فقر زدایی را نخواهد داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی