اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950618118955028

برای داوطلبان و دانشجویان کارشناسی ارشدارایه شذ

کتاب زبان کارشناسی ارشد شهرسازی

کد: 13950618118955028

http://goo.gl/Y5ltIy

، تهران , (اخبار رسمی): به طور قطع می­ توان گفت که درصد زبان یکی از مهمترین و کلیدی ترین عوامل قبولی در آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی در سالیان گذشته بوده و نقش آن بعضاً از درصد دروس تخصصی مهمتر بوده است.

کتاب زبان عمومی و تخصصی کارشناسی ارشد شهرسازی - کیمیا فکر بزرگ - علی خادم الرضا

با مطالعه این کتاب، یک دانشجوی متوسط ولی با انگیزه می­تواند در طول مدت 3 تا 6 ماه به سطح قابل قبول برسد، طوریکه درصد زبان برایش نقطه قوت باشد

به گزارش کیمیا فکر بزرگ، کتاب زبان عمومی و تخصصی کارشناسی ارشد شهرسازی به دلیل تعریف یک چارچوب مشخص برای یادگیری زبان عمومی (شامل گرامر و لغات عمومی در سطح و میزان مورد نیاز و نه همه چیز از همه جا) و همینطور آموزش گام به گام چگونگی مطالعه متون تخصصی، تقسیم بندی سوالات متداول و آموزش نحوه پاسخ دهی به سوالات، منبعی مناسب برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد و به طور خاص کارشناسی ارشد شهرسازی است.

همچنین این کتاب به موجب در بر داشتن متون شهرسازی و واژگان تخصصی پرکاربرد در ادبیات شهرسازی منبع مناسبی برای مطالعه دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد شهرسازی است.

چرا مطالعه این کتاب؟

کتاب زبان عمومی و تخصصی کارشناسی ارشد شهرسازی حاصل بیش از 6 سال مطالعه مستمر ادبیات تخصصی شهرسازی در کنار حداقل 5 سال سابقه تدریس مرتبط مؤلفین آن در سرفصل زبان عمومی و تخصصی شهرسازی است و حاوی تجربیات آموزشی است که توسط تعداد زیادی از دانشجویان فرا گرفته و  به کار بسته شده و موجبات موفقیت آنها را فراهم کرده است.

این کتاب در بخش زبان عمومی، از  پر گویی دوری کرده و رسالت خود را با تعریف یک چارچوب مشخص (که از بررسی تمامی سوالات زبان عمومی تمامی آزمونهای کارشناسی ارشد 10 سال گذشته اقتباس شده است)، بر یادگیری تضمینی حداکثر در زمان حداقل گذاشته است. به طوریکه با حداقل میزان تدریس گرامر و حداقل لغات گردآوری شده (مشخصاً در سطح مورد نیاز آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی) شما را در کمترین زمان ممکن به سطح مطلوب برای آزمون رسانده و از طرف دیگر به دلیل بی نیاز کردن شما از مطالعه و فراگرفتن مطالب فراوانی که احتمال کمی برای استفاده آن در آزمون می باشد، زمان را برای گام بعدی یعنی تسلط بر مباحث فراگرفته شده باز می کند.

در بخش زبان تخصصی شهرسازی،  متون تخصصی همراه با آموزش شیوه مطالعه کنکوری آن آورده شده است.

همچنین پس از یادگیری نحوه مطالعه کنکوری متون تخصصی و بررسی قالب و چارچوب سوالات مرتبط، متون تخصصی و سوالات تألیفی برای تمرین بیشتر در قالب کنکوری آن آورده شده است که کتاب حاضر را از این لحاظ بی نظیر می کند.

بخش واژگان تخصصی نیز مشخصاً با هدف پاسخگویی به نیاز داوطلبان کارشناسی ارشد شهرسازی گردآوری شده و از ایده تألیف فرهنگ لغات شهرسازی دوری شده است.

بدین ترتیب کتاب حاضر نه تنها نخستین کتاب منسجم کتاب زبان عمومی و تخصصی کارشناسی ارشد شهرسازی است، بلکه به صورت مجزا در بخش های عمومی و تخصصی نیز نقیصه کتابهای موجود را رفع کرده است.

همچنین مطالعه این کتاب برای متقاضیان آزمون دکتری شهرسازی کاملا کاربردی است.

امید است مطالعه این کتاب بتواند به خواننده کمک کند تا با رفع نقاط ضعف خود، جهشی را مسیر آمادگی آزمون کارشناسی ارشد شهرسازی داشته باشد و بتواند با از بین بردن "تهدید" و تبدیل "فرصت" سرفصل زبان، به یک "نقطه قوت" قطعی احتمال موفقیت خود در آزمون را چندین برابر کند.

مولف: علی خادم الرضا

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کیمیا فکر بزرگ

کیمیا فکر بزرگ، پیشرو در ارائه خدمات جامع آموزشی و حرفه ای شهرسازی در کشور، سال 1388 با شماره ثبت 36966 توسط علی خادم الرضا در مشهد مقدس تاسیس شده و فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است. این گروه آموزشی هم اکنون دوره های آموزشی متمرکز خود در سه شهر تهران، مشهد و اصفهان و خدمات رسانی آموزشی از راه دور خود را در سراسر کشور از طریق اینترنت و پست ارائه می دهند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب