اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120655797

بازدید سرزده پلیس ازمغازه های ناصرخسرو

کد: 13950620120655797

http://goo.gl/0LEjn4

، تهران , (اخبار رسمی): پلیس همراه با سایر متولیان ذی ربط در تلاش است تا با در دست داشتن دستور قضایی، ضمن انجام بازدیدهای سرزده و ناگهانی و برخورد با فروشندگان غیرقانونی، آرامش و قانون را در آشفته بازار ناصرخسرو حاکم کند.

بازدیدهای سرزده پلیس ازمغازه های ناصرخسرو

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی، بی شک اگر به‌دنبال مصداقی برای ضرب المثل «از شیر مرغ تا جان آدمیزاد» بگردیم، نمونه‌ای بهتر از بازار ناصرخسرو برای آن نمی‌توان یافت.

 در این راسته، انواع و اقسام داروهای پزشکی و غیرپزشکی مجاز و غیرمجاز تاریخ مصرف گذشته به وفور و با قیمت‌های بسیار بالا به فروش می‌رسند. در سال‌های اخیر وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، پلیس، دستگاه قضائی و... در زمینه برخورد با موارد غیرقانونی گزارش شده در این بازار بسیار فعال‌تر از گذشته عمل کرده‌اند و در برنامه‌ریزی‌های جدید قصد دارند فروشنده‌های بازار ناصرخسرو را ساماندهی کنند تا با افزایش قانونمداری و رعایت اصل مصون‌سازی شهروندان، جان عزیز هموطنان به خاطر مصرف این داروهای غیرمجاز به خطر نیفتد.

این روزها پلیس همراه با سایر متولیان ذی ربط در تلاش است تا با در دست داشتن دستور قضائی، ضمن انجام بازدیدهای سرزده و ناگهانی و برخورد با فروشندگان غیرقانونی، آرامش و قانون را در آشفته بازار ناصرخسرو حاکم کند.

در همین راستا، به تازگی طرح «ساماندهی شیمیایی فروشان» با محوریت انجام بازدیدهای سرزده برای کاستن از التهاب بازار داروهای کمیاب و نایاب، در دستورکار پلیس قرار گرفته است. پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با جمع‌آوری اطلاعات تخصصی و در اقدامی هماهنگ بالغ بر 84 واحد صنفی غیرمجاز شناسایی شده را پلمب کرده و بیش از 20 انبار مواد شیمیایی غیرمجازرا نیز توسط عوامل ذی ربط تخریب کرد. علاوه بر این، تخریب اماکنی که تبدیل به دپوهای مواد شیمیایی شده‌اند نیز نشان دیگری از توجه مخصوص پلیس به این منطقه و ساماندهی ویژه آن دارد به گونه‌ای که تاکنون بالغ بر 25 کامیون مواد شیمیایی تحویل عوامل ساماندهی شهرداری شده است.

شایان ذکر است، درجریان این عملیات، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر صنعتی از نوع «شیشه» کشف و ضبط شده که موضوع توسط عوامل مسئول در دست بررسی است و در زمان مناسب، آگاه‌سازی عمومی در این باره صورت خواهد گرفت. این مهم را نیز باید هشدار به همه کسانی دانست که به انحای مختلف سعی در تخطی از قانون داشته و به دنبال اخلال در بازار بویژه بازار دارو و فرآورده‌های شیمیایی صنعتی هستند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | حقوقی و قانون